• Ad
  • סקודה חשפה את הדור הרביעי של פאביה
    מכונית הסופר-מיני של סקודה עברה סוף סוף אל פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן, ואנשי סקודה מבטיחים שזאת המכונית המרווחת ביותר בקבוצה שלה כעת.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי שויתרה על הזדמנות הזאת בפעם הקודמת, ולאחר שהשיקה מכונית בגודל ביניים בין סופר-מיני לקומפקטי, סקודה חשפה היום (ג') את הדור הרביעי והחדש של פאביה, והפעם היא מבוססת סוף סוף על המהדורה החדשה של פלטפורמת MQB המודולרית של קבוצת פולקסווגן.

     

    סקודה חשפה את הדור הרביעי של פאביה

     

    לטענת סקודה, וכמעט כרגיל, פאביה החדשה היא מכונית הסופר-מיני המרווחת ביותר בקבוצתה הודות להגדלה משמעותית של הממדים החיצוניים, והגדלה של 50 ליטרים של נפח תא המטען שלה. פאביה החדשה מבוססת על גרסת A0 של הפלטפורמה, שעליה בנויות גם אאודי A1, סיאט איביזה ופולקסווגן פולו, וביחס לדור הקודם שלה היא ארוכה יותר ב-11.1 סנטימטרים, רחבה יותר כמעט בחמישה סנטימטרים, ובסיס הגלגלים שלה הוארך כמעט בעשרה סנטימטרים דרמטיים מאד – מ-247 צנועים מידי אל 256.4 מכובדים ביותר.

    "תקרת הזכוכית" של פאביה היא 'סקאלה', שמבוססת על אותה הפלטפורמה וממוצבת מעליה, והעיצוב החיצוני של פאביה מאד מזכיר אותה. ככלל, פאביה החדשה עוצבה ברוח ובחומר של שאר דגמי המותג, וקיבלה פנסים צרים בטכנולוגיית LED, פגוש מעוצב מחדש וחלק אחורי עם מראה "משפחתי". אנשי סקודה מתגאים במיוחד במקדם גרר נמוך, יחסית, של 0.28Cd לטובת יעילות אירודינמית וחסכון בדלק.

     

    סקודה חשפה את הדור הרביעי של פאביה

     

    גם עיצוב הפנים שודרג והותאם לשאר דגמי המותג, בין השאר עם לוח מחוונים מבד עם תפרים צבעוניים בגרסאות האבזור היקרות, פתחי האוורור העגולים החדשים של סקודה, וגלגל ההגה הרב-כפתורי החדש, עם תאורת אווירה בתא הנוסעים ובקרת אקלים אופציונלית.

    פאביה מוצעת עם מגוון רחב באופן מפתיע של מנועים, כמובן בנזין תלת צילינדריים בנפח 1.0 ליטר וארבעה צילינדריים בנפח 1.5 ליטר, ואלה מוצעים עם הספקים שנעים בין 65 ל-95 כוחות סוס (למנועי ה-1.0 ליטר) ועד ל-150 כוחות סוס למנוע ה-1.5 ליטר. מצד שני (ולא שזה משנה מבחינתנו), פאביה איבדה את מנוע הדיזל שלה לנוכח תקנות זיהום האוויר באירופה. באופן מפתיע, אנשי סקודה לא מצאו לנכון להשיק עם המכונית הזאת איזו שהיא גרסת מנוע מחושמל, אפילו לא היברידית-קלילה כמו אוקטביה.

     

     

    סקודה תמצב את פאביה החדשה כמכונית צעירה לצעירים, ולצורך זה תציע אותה בין השאר עם צבעים אופנתיים ובוהקים כמו כתום ואפור גרפיט, חישוקי גלגלים מסוגננים וגלגלים במידות שיגיעו עד ל-18 אינטש מוגזמים (לסופר-מיני). בהתאמה היא תוצע עם מגוון רחב של מערכות מולטימדיה, בהתאם לרמות האבזור, לוח עונים דיגיטלי, מכלול מלא של מערכות בטיחות וסיוע לנהג, בקרת אקלים דו-אזורית, פתח מיזוג למושב האחורי ועוד.

     

    סקודה חשפה את הדור הרביעי של פאביה

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סקודה חשפה את פאביה החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.