• Ad
  • המשפחתית הגלובלית של שברולט נחשפת - בתפריט עיצוב מושך יותר, דיאטה משמעותית, יחידת הנעה חזקה ומערכת מולטימדיה המציעה סנכרון מלא למערכות המתקדמות לרכב של אנדרואיד ואפל. בישראל בעוד קצת יותר משנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שברולט קרוז החדשה 2016הלילה, ויש שיגידו באיחור של כמה שנים טובות, שברולט חשפה בדטרויוט את הדור החדש של המשפחתית הגלובלית שלה – הקרוז.

    הקרוז בדורה השני היא קלה יותר, מעוצבת יותר, חזקה יותר ומתוחכמת יותר ובשברולט מאמינים שהיא כוללת את מה שנדרש כדי להתבסס בחבורת הצמרת של סגמנט המשפחתיות הקומפקטיות – החשוב בעולם הרכב.

    מבחינה עיצובית הקרוז החדשה מציגה מראה רענן יותר עם פרונט דומיננטי ומחוטב הכולל פנסים צרים המשלבים חתימת לד וכונס אוויר גדול במרכז הפגוש. שדרוג אפקט הנוכחות נמשך גם באחוריים שם ניתן לפגוש ישבן גבוה ופגוש אגרסיבי המשלב דפיוזר בולט.
    עם זאת, במבט מהצד הקורז החדשה מתקשה להלהיב או לחדש ונראה שמאחר שמדובר ברכב המיועד לשווקים רבים מסביב לעולם, בשברולט החליטו ללכת על בטוח עם צדודית סטנדרטית למדי שככל הנראה שאבה הרבה השראה ממכוניות כמו קיה פורטה ויונדאי אלנטרה.
    בכל מקרה המכלול נאה למדי ויעיל מבחינה אווירודינאמית ובשברולט מדווחים על מקדם גרר של 0.29 – מהטובים בקטגורית המשפחתיות.

    בשברולט מתגאים גם בהקפדה על דיאטה שהביאה להפחתה של כ-113 קילוגרם בממוצע לעומת המשקל של הדור הקודם זאת על אף שהקרוז החדשה גדולה יותר והתארכה ב-7 סנטימטרים.
    עם בסיס גלגלים של 2.7 מטרים, בשברולט מבטיחים שיפור במרחב בקבינה שבאופן כללי עברה שדרוגים רבים אל מול זו של הדור היוצא.

    שברולט קרוז החדשה 2016

    הדשבורד שומר על סגנון שמוגדר על ידי שברולט "תא טייס כפול" אך עושה זאת בצורה אלגנטית יותר ותוך שימוש בחומרים טובים בהרבה.
    במרכזו מערכת מולטימדיה MyLink מתקדמת שתגיע כסטנדרט בכל הגרסאות וכוללת סנכרון מלא למערכות ההפעלה של אנדרואיד ואפל לרכב

    מבחינת אבזור בטיחות הקרוז החדשה תציע 10 כריות אוויר כסטנדרט (אם כי לא בטוח שבכל העולם) ובהתאם לשוק היעד ולמפרט גם מערכות מתקדמות כמו מערכת התראה על סטייה מנתיב, התראה על סכנת התנגשות מלפנים, התראה על תנועה חוצה מאחור ועוד.

    שברולט קרוז החדשה 2016

    מתחת למכסה המנוע בגרסה הרלוונטית לשוק הישראלי (והאמריקאי) ניתן יהיה לפגוש גרסה משודרגות של יחידת ההנעה המוכרת מהקרוז הנוכחית עם מנוע 1.4 טורבו שיפיק בקרוז החדשה 153 כ"ס (140 עד כה) המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית קלה באופן משמעותי מבעבר עם 6 יחסי העברה.
    ההספק, הרבה מעל לממוצע בסגמנט, מעניק לקרוז ביצועים חמים עם האצה למהירות תלת ספרתית בתוך 8 שניות בלבד וזאת תוך שמירה על נתון צריכת דלק רשמי מרשים של 17 קילומטרים לליטר.

    בדומה לקרוז הנוכחית, גם החדשה תיוצר במספר רב של מפעלי ג'נרל מוטורס ברחבי העולם מארצות הברית, דרך קוריאה, תיאלנד ועד ברזיל.
    לארץ היא תגיע מארצות הברית לקראת הרבעון השלישי של 2016.

    עוד חדשות הקשורות לשברולט:
    שברולט קמארו תעלה פחות מ-300,000 שקלים

    שברולט קרוז החדשה 2016

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    נחשפה: שברולט קרוז החדשה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.