• Ad
  • מנועים חדשים ומכונית שרירים לאופל בתערוכת ז'נבה

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אופל תחשוף בז'נבה את מנוע ה-3 צילינדרים מוגדש הטורבו שלה

    בתערוכת ז'נבה הקרובה, בתחילת החודש הבא, תצטרף אופל אל המגמה הרווחת כיום בקרב יצרני הרכב ותחשוף מנוע תלת-צילינדרי מוגדש טורבו בנפח 1.0 ליטר.
    המנוע, שיוצע בשני הספקים – 90 ו-115 כ"ס, יוצג בתוך מכונית המיני החדשה של אופל, 'אדם', אשר הושקה לפני כשנה.
    לדברי אנשי אופל, המנוע החדש שלהם פולט פחות זיהום אוויר כשהוא "במצערת מלאה", ומייצר יותר כח בסל"ד נמוך, מאשר מנועי 1.6 ליטר אטמוספריים.
    אל המנוע תשודך כסטנדרט תיבת הילוכים ידנית חדשה לגמרי, בעלת 6 יחסי העברה, וצריכת הדלק המוצהרת, כך אופל, עומדת על 23.2 קמ"ל.
    מנוע ה-1.0 ליטר המוגדש הוא "ראשון בסדרת מנועים מסוגו", כך אומרים אנשי אופל, והוא מצטרף את מנוע ה-1.6 ליטר טורבו-בנזין שהגיע לאחרונה לישראל (באינסיניה ובקסקדה) ואל מנוע טורבו-דיזל חדש, בנפח 1.6 ליטר, אשר הושק לא מכבר עם זאפירה, ויוצג לראשונה בז'נבה גם בחרטומה של אופל אסטרה סטיישן.
    למרות שבהקשר הישראלי מנוע ה-1.0 ליטר הוא הדבר היותר חשוב שאופל תציג בז'נבה, די ברור שמי שתגנוב את ההצגה תהיה מכונית התצוגה OPC EXTREME, שמוגדרת על-ידי אופל כ"אסטרה המהירה ביותר בתולדותיהם", ותהווה, לדבריהם, בסיס לסדרת ייצור קטנה של מכוניות ספורט קיצוניות.
    אסטרה אקסטרים תונע באמצעות מנוע שמספק 280 כ"ס, מספר שהופך להיות די סטנדרטי בצד הזה של מכוניות שרירים קומפקטיות, אבל בשונה ממכוניות סדרתיות רגילות היא בנויה מרכיבים יקרים ואקזוטיים כמו סיבי פחמן ועם מכלולים שלקוחים ממסלולי המירוצים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.