• Ad
  • מכונית הנוסעים החשמלית BYD סיל הושקה בישראל.
    סיל הונדסה בסין כדי להתעלות על טסלה מודל 3 אבל בישראל נראה שהיא תציק בעיקר ליונדאי איוניק 6
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שלמה מוטורס, יבואנית BYD לישראל, השיקה היום (ג') את 'סיל' – מכונית הנוסעים החשמלית השנייה שלה בישראל אחרי 'האן', והראשונה שמבוססת על הפלטפורמה החשמלית e-Platform 3.0.

     

    מכונית הנוסעים החשמלית BYD סיל הושקה בישראל. המחיר החל מ-217,000 שקלים

     

    סיל הונדסה במטרה לכוון "בול בפוני" של טסלה מודל 3 והיא מכוונת אל פלח שוק ייחודי של מכוניות נוסעים שבו מתמודדות כיום מתחרות מועטות יחסית בטווח המחירים של פחות מ-250,000 שקלים. היא יכולה לעשות חיים קשים לטסלה 'מודל 3' אבל נראה שבמגרש הזה יהיה לה קשה יותר להתחרות מפני שרוב הלקוחות של 'מודל 3' הם "חברי כת טסלה" והיצע הדגמים של טסלה מאוד מצומצם כך שאין להם יותר מידי ברירות.

    לעומת זאת, סיל יכולה לעשות חיים קשים ליונדאי איוניק 6 מפני שהצעת הערך שלה טובה יותר במונחי עלות-תועלת. כך או אחרת – רוב דגמי הרכב (לאו דווקא חשמליים) הפופולריים שמוצעים בישראל הם קרוסאוברים מוגבהים, ואילו 'סיל' מיוחדת בניסיון שלה לפנות אל מי שלא נוהים אחרי הטרנד הזה ומעדיפים מכונית שמציעה התנהגות כביש שממוקדת יותר בנהיגה ובנהג.

    עוד לפני השקתה של סיל הציעה BYD בישראל את Atto 3, טאנג, האן ודולפין, כלומר את מגוון הדגמים החשמליים הרחב ביותר מבין כל המותגים שמוכרים אצלנו כלי רכב חשמליים. כעת מצטרף דגם חמישי לאולמות התצוגה שלהם, וזאת רגע לפני ההגעה של דגם שישי – 'סיל U'.

    התצורה הבסיסית של סיל מוצעת כעת בישראל תמורת כ-217,000 שקלים ומונעת באמצעות מנוע בודד שמניע את הגלגלים האחוריים. בגרסה המאובזרת, שעולה 234,000 שקלים, מניעים שני מנועים את כל הגלגלים.
    בשתי הגרסאות יש סוללת LFP עם תכולת אנרגיה של 82.5 קילוואט שעה שמספקת טווח נסיעה תיאורטי של 570 קילומטרים לגרסה הבסיסית או 520 קילומטרים לגרסת ההנעה הכפולה. אפשר לטעון את הסוללה בטעינה מהירה בהספק של עד 150 קילוואט.

    המנוע האחורי של תצורת האבזור הבסיסית, שנקראת 'דיזיין', מספק 312 כוחות סוס ואילו צמד מנועי הגרסה היקרה יותר, שנקראת 'אקסלנס', מספק 530 כוחות סוס.

     

    מכונית הנוסעים החשמלית BYD סיל הושקה בישראל. המחיר החל מ-217,000 שקלים

     

    שתי רמות האבזור שמשוקות בישראל כוללות את הרשימה המלאה של מערכות בטיחות וסיוע לנהג כולל 9 כריות-אוויר בטיחותיות, מערכת התראה מפני השארת ילדים ברכב, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמות 360 מעלות, והתרעה מפני פתיחת דלת בעת מעבר רכב. המכונית קיבלה ציון מרבי של 5 כוכבים במבחני הריסוק של Euro-NCAP.

    רשימת האבזור ארוכה מאוד ובין השאר כוללת גג זכוכית פנורמי גדול עם אפשרות להצל את תא הנוסעים באמצעות כיסוי פנימי, חישוקי גלגלים בקוטר 19 אינטש, מערכת שמע עם 12 רמקולים, מושבי ספורט מעוצבים מלפנים, תאורת LED קדמית ואחורית, מסך מולטימדיה ותפעול מרכזי מסתובב בגודל 15.6 אינטש ולוח מחוונים בגודל 10.2 אינטש, וכן שני כבלי טעינה. בגרסת האבזור הבכירה יש גם תצוגה עילית, מתלים חצי אקטיביים, ואפשרות לחיבור של צרכני חשמל חיצוניים אל סוללת הרכב (כולל כבל חשמל מתאים).

    כמו כל דגמי BYD בישראל גם סיל נמכרת עם 6 שנות אחריות לרכב עצמו (עד 150,000 קילומטרים) ו-8 שנות אחריות לסוללה (עד 200,000 קילומטרים) ולמערכת ההנעה (עד 150,000 קילומטרים).

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.