• Ad
  • האולדסמוביל של הילרי קלינטון
    האולדסמוביל מודל 1986 של הילרי קלינטון מוצעת למכירה. המכונית אוחסנה מאז שנת 2000 ונשתמרה במצב מצוין, אולם לא בטוח שבעוד כמה חודשים היא אכן תהיה המכונית שהייתה שייכת בעבר לנשיאת המעצמה החזקה בעולם
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בניגוד להרבה אספני רכב, אנחנו ממש לא סבורים שכל רכב שמלאו לו 30 ראוי להערצה ולהפוך לרכב אספנות וסביר להניח שלא היינו מבזבזים זמן להתעכב על האולדסמוביל קטלס סיירה משנת הייצור 1986 שבתמונות שלפניכם, למרות שהוא בהחלט נראה כרכב שנשתמר במצבו המקורי ולא מצריך שחזור מהיסוד.

    אולם ה"אולדס" שמוצעת כעת למכירה על ידי בחור בשם מייק לואן מגטיסברג שבארצות הברית אינה סתם עוד קפסולת זמן לאחד העשורים העגומים ביותר בתולדות תעשיית הרכב של ארצות הברית, אלא הרכב האישי ששימש את מי שבהחלט עשויה להפוך בעוד מספר חודשים לאשה החזקה בעולם, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה"ב, גברת הילרי קלינטון.

    שימשה את הילרי בימים בהם ביל התמודד בפעם השניה לתפקיד מושל מדינת ארקנסו
    שימשה את הילרי בימים בהם ביל התמודד בפעם השניה לתפקיד מושל מדינת ארקנסו

    המכונית נקנתה חדשה מהסוכנות בשנת 1986 על ידי מי שהייתה ידועה באותן שנים בעיקר כאשתו של בעלה הפוליטיקאי ויליאם (ביל) ג'פרסון קלינטון מארקנסו ושימשה אותה בימים בהם התמודד בפעם השניה לתפקיד המושל במדינה וגם בימים בהם התמודד לנשיאות ארצות הברית בראשית שנות ה-90'.

    למעשה, הגברת קלינטון נסעה עם ה"אולדס" לבית הלבן כשהמשפחה עברה להתגורר בו אחרי בחירתו של ביל לתפקיד.

    המכונית האמריקאית חנתה בחניון הבית הלבן ושימשה את הגברת קלינטון לעיתים נדירות, זאת משום שהנשיא ואשתו זוכים להסעה ולהגנה על ידי השירות החשאי.
    "שירותי ההסעה" הללו של ה-FBI לא נפסקים כשהנשיא מסיים את תפקידו ומסיבות ברורות הנשיא ואשתו נהנים מהגנה צמודה ומנהג במשך כל ימי חייהם.
    הגברת קלינטון הצהירה לאחרונה כי היא לא נהגה מאז שנת 1996 ובהחלט יתכן שהאולדס המדוברת הייתה המכונית האחרונה שהיא אחזה בהגה שלה.
    כשצ'לסי, בתם היחידה של הקלינטונים, הגיעה לגיל שאפשר להתחיל היא השתמשה באולדסמוביל לצורך לימודי הנהיגה שלה אך לא ברור אם  השתמשה בה אחר כך.
    בסך הכל, בכל שלושים שנותיה המכונית נסעה פחות מ-50 אלף קילומטרים ומאחר שהיא חנתה בחניה סגורה היא נשתמרה במצב מצוין.

    4546554765788בסוף שנת 2000, לקראת סיום הקדנציה בבית הלבן, בני הזוג קלינטון החלו לפנות את חפציהם האישיים ובהזדמנות זו מכרו את המכונית למייק לואן, שהיה הגנן הראשי של הבית הלבן.
    לואן תכנן להעניק את המכונית במתנה לבתו שבדיוק למדה נהיגה, אך היא לא היתה מעוניינת ביצירת הפאר משנות ה-80' והמכונית אוחסנה אחר כבוד בגראז' של לואן.
    לפי נתוני המכונית (מצב, קילומטראז' ומספר ידיים אך ללא הייחוס) המכונית שעדיין נושאת מספר רישוי מארקנסו על שם הגברת קלינטון שווה כ-8,700 דולרים.

    לאחרונה לואן החליט שהגיע הזמן למכור את האולדסמוביל הישנה ולדעתו המכונית שווה סכום גבוה בהרבה. אנחנו אישית היינו אולי ממליצים לו להמתין עד לאחר הבחירות כי אין ספק שמכונית שהייתה שייכת בעבר למי שמכהנת כנשיאה שווה הרבה יותר, אבל לואן החליט לא לקחת צ'אנסים זאת מאחר שהפוליטיקה בארה"ב לא מפסיקה להפתיע וכיום כבר כלל לא בטוח שהגברת קלינטון באמת תהפוך לנשיאה הבאה של המעצמה הגדולה בעולם.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    המכונית של הילרי קלינטון למכירה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.