• Ad
  • מהיר יותר, חזק יותר, גבוה יותר: ביגפוט נגד מונסטר טראק

    בי.ג'יי בולדווין חוזר עם סרטון חדש של הטרופי טראק האימתנית שלו ומוכיח שעם מנוע שמפיק של 850 כ"ס, הנעה אחורית ומהלך מתלה של 86 סנטימטרים, לא תמיד צריך תסריט מבריק כדי לשמור אותנו מרותקים למסך
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    5465567778חברת משקאות האנרגיה "מונסטר" זוכה להרבה פרסום ויראלי בזכות סרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק, לו היא נותנת חסות, אך במקביל יצרנית המשקאות מטפחת גם ספורטאי אקסטרים ונהגי מרוץ נוספים.
    אחד מהם הוא בי.ג'יי בולדווין, פעלולן מוטורי ללא גבולות כמיטב מסורת ה-"Hoonigan", אולם בניגוד לפורד פיאסטה הקומפקטית של בלוק, בולדווין משתמש בטנדר "טרופי טראק" אימתני עם מנוע וי 8 בנפח 7.5 ליטרים, עם הספק של 850 כ"ס, הנעה אחורית ומהלך מתלה של 86 סנטימטרים.

    מונסטר מאפשרת לך לעוף

    אחרי שכיכב בסרטונים Recoil 1 ו-2 שכל אחד מהם זכה ליותר מ-10 מיליון צפיות, כעת בולדווין חוזר עם המפלצת שלו בעוד סרטון מהוקצע שכפי שאתם בוודאי יכולים לנחש נקרא Recoil 3 וכולל תצוגה נוספת של היכולות המטורפות של הכלי הזה, שמסוגל לנוע ולקפץ במהירות מטורפת שיכולה להגיע עד מעל ל-200 קמ"ש בכמעט כל תוואי דרך, בין אם מדובר בנתיב משובש ביער ובין אם מדובר במכשולים שונים ברחובות הכרך.

    5465566565

    בניגוד לשני הסרטונים הקודמים בהם בחורות בעלות מראה מצודד ולא הרבה בגדים הופיעו בסרטון לצידו של בולדווין ונקשרו בדרך מאולצת למדי לאקשן, הפעם היפהפיות בביקיני מפנות את מקומן לביגפוט מפחיד אותו בולדווין מנסה לעצור בעזרת רובה הציד שלו, אלא שאותו ביגפוט הוא ממש לא פראייר ולמרות המראה הפרהיסטורי יודע טוב מאוד מה לעשות עם טרקטורון הסייד-ביי-סייד של קאן-אם בו הוא נתקל. בולדווין, מצידו, לא נבהל, מזנק לטרופי טראק ודולק בעקבותיו.

    העלילה, כפי שאתם בוודאי מבינים, היא לא החלק החזק כאן ויש להניח שהסרטון בן 7 הדקות שלפניכם לא יזכה בשום פרס על התסריט שלו, אבל למי אכפת? עם צילומים מרהיבים, יכולת נהיגה מדהימה הכוללת סחיפות זנב מרשימות ושלל קפיצות ספקטקולריות, מי אנחנו שנתלונן ונכעס על כמה חורים בעלילה?

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.