• Ad
  • Buy&Drive
    חברת הטריד אין Buy&Drive חנכה מרכז חדש בנתניה, ובו תציע שירותי רכישה מתקדמים תחת קורת גג אחת. הגימיק: החברה מציעה דגמי טסלה בליסינג, ואפשרות לשכור את מודל 3 תמורת 4,900 ש"ח לחודש.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים


    Buy&Drive, בבעלות אורי דגמי, היא אחת מחברות הסחר ברכב הוותיקות בשוק הישראלי. החברה, שהוקמה באולם קטן ברחוב צדדי במרכז תל אביב לפני שלושה עשורים, עסקה מיומה הראשון בטרייד-אין של רכבי יוקרה, בעיקר מרצדס. לפני כמעט שני עשורים העתיקה את משכנה למגרש גדול יותר בנתניה, ובמקביל החלה לפעול באפיק "העודפים" של יבואני הרכב הגדולים – אפיק ה-"יד ראשונה 0 ק"מ", ולאחר מכן גם ביבוא מקביל עצמאי.

    השבוע חנכה 'קאר אנד דרייב' בנתניה מתחם חדש ומודרני שמשתרע על פני שלוש קומות ושטח כולל של כ-4,000 מ"ר. מתחם זה ירכז מעתה את כל פעילויות הקבוצה, ויציג מלאי זמין של יותר מ-400 מכוניות מוכנות למסירה. כמו חברות הטרייד אין המובילות בישראל גם מודל הפעילות של 'קאר אנד דרייב' מבוסס על היכולת להציע one stop shop – כלומר אפשרות לבצע עסקת טרייד אין שכוללת מכירה, קניה ומסירה בתוך שעות בודדות במקום אחד, ואפשרות להשתמש בכלל השירותים הנדרשים לחלק מן הלקוחות, כמו מימון וביטוח.

    Buy&Drive

     

    Buy&Drive נותרה ממוקדת במותגי יוקרה, החל במרצדס, ב.מ.וו. וקאדילק וכלה בפרארי, אבל היא מציעה גם מותגי "חצי יוקרה" כמו פולקסווגן ומותגים עממיים נפוצים כמו יונדאי. מבין אלה, ההתמקדות היא בדגמיןם המבוקשים יותר בשוק, בטריטוריית המחיר של 170 אלף שקלים ומעלה (למשל פולקסווגן אטלס שהחברה מייבאת ביהוא מקביל). במילים אחרות, את 'טוסון' החדש תוכלו למצוא שם, אבל אם תרצו i10 לבת הסטודנטית תצטרכו לחפש במקום אחר.

    טרייד אין אל טסלה

    אחד הגימיקים של 'ביי אנד דרייב' מנצל את אחת מנקודות התורפה הידועות של 'טסלה' בשוק הישראלי, שהיא רמת שירות, איך נאמר, לא מאד שירותית. Buy&Drive רכשה, כמו כולם, מכוניות טסלה ישירות מן היצרנית, אבל בשונה מלקוחות פרטיים יש לה אפשרות לממן את הרכישה ממקורותיה. כך היא יכולה להציע אותה באפיק של השכרה רגילה תמורת 4,900 ש"ח לחודש, או באפיק ליסינג.

    בשונה מדגמים ש-Buy&Drive מייבאת בעצמה, או כאלה שהיא רוכשת במחירים מוזלים מיבואניות רכב גדולות, את דגמי טסלה היא קונה, כאמור, ממש כמוך וכמוני, לכן היא לא יכולה להציע אותם במחיר נמוך ממחירי השוק. העניין הוא שישנם ישראלים שהתרגלו לרמת שירות גבוהה (ויקרה) מזו שטסלה מציעה, שכוללת למשל קבלה של מכונית נקיה ובדוקה במתקן מסירה מסודר, או בעסקת ליסינג שכוללת גם טרייד-אין. כאן נכנס לתמונה מערך שממילא מתמחה בכך.

    האפשרות להציע טסלה שלא באמצעות מכירה אינטרנטית הוא ראשית לכל גימיק חביב שמפרסם את Buy&Drive, אבל יש בו היגיון עבור מי שמבקש לקבל את כרטיס ההתנעה של מודל 3 במתחם מסודר ונקי ולא תחת גזיבו במגרש חניה בנמל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    טריד אין גם לטסלה: Buy&Drive חנכה את המתחם החדש שלה בנתניה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.