• Ad
  • זוכרים סובארו STI? קבלו משהו יותר משוגע

    מה קורה כשמחברים סובארו STI עם חבורת חולים בראש? רמז: עשן. הרבה עשן וגומי שרוף.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    סובארו ארצות הברית חשפה השבוע את WRX STI השערורייתית ביותר בתולדותיה, ולמרות שזאת "בסך הכל" מכונית שנועדה לשרוף גומי אנחנו אוהבים את הריח של גומי שרוף…

     

     

    סובארו, יחד עם סדנת השיפורים ורמונט ספורטסקאר, חוזרות אל סצינת הטירוף המוטורי של הוניגן (Hoonigan) עם הנהג הרשמי שלהם, טרוויס פסטרנה, ועם מכונית שעברה מקצה שיפורים מכאני וקוסמטי מרהיב. הוניגן העלו שלשום פרק חדש בסדרת ההתחרעות המוטורית המהנה שלהם, ובתוך 48 שעות הוא נגע כבר בקו החצי מיליון צפיות (וזאת גם בלי שמו המוכר של קן בלוק…).

    טרוויס פסטרנה מביא איתו אל סצינת שריפת הגומי (שמסתתרת תחת השם המכובס והרשמי "ג'ימקאנה"…) עשרות שנות ניסיון בראלי, ראלי קרוס, סופרקרוס, נסקאר, וגם נהיגת פעלולים, ואילו סדנת ורמונט מוטורספורט סיפקה עם סובארו רכב שנועד לקחת את רעיון הג'ימקנה למחוזות חדשים.

     

     

    התוצאה היא מכונית עם ביצועים קיצוניים ונראות מרשימה מכל זווית, עם מרכב שבנוי מחלקי פחמן וחבילת קישוטים אירודינמיים אגרסיבית. מנוע הבוקסר של STI שופר "לפי מפרט ייחודי" שיום אחד בטח ייחשף בפנינו קצת יותר.

    יכולנו לצטט כאן את פסטרנה שמפליג בשבחי ה-STI מספר שהיא "נולדה כדי לגרוס צמיגים ולנפץ ציפיות", או ש"מעולם לא הייתה לנו ההזדמנות לעשות משהו כזה בעבר – לבנות מכונית ללא מגבלות", אבל אתם הרי פחות מתעניינים בקטע היחצ"ני ויותר רוצים לראות אם הדבר הזה גם מעלה עשן.

    אז כן: בשדה תעופה נידח במונטנה הנידחת לכשעצמה יוצאת לדרכה עונה חדשה של הסדרה שמדגימה איך אפשר לנהוג מכוניות בצורה אגרסיבית ולא שגרתית שכוללת – בין השאר – דריפטים, תאוצות לא נשכחות, "סופגניות", פעלולים, והרבה הרבה רעש מנוע – רגע לפני שנצטרך להיפרד ממנו לטובת רעש חשמלי.

     

     

    ובמקום לחפור עוד – פשוט היכנסו ותהנו.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.