• Ad
  • וולבו רוצה לשוב ולהוביל את שוק היוקרה הישראלי

    'מאיר', יבואנית וולבו, מעוניינת להציב את וולבו בראש טבלת המכירות של שוק היוקרה. בתפריט: דגמים אגרסיביים יותר למראה ולנהיגה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (א') הצהירו אנשי חברת 'מאיר', יבואנית וולבו, על שני מהלכי שיווק חדשים שמטרתם להגביר את קצב המכירות של וולבו בישראל.
    מהלך ראשון, עליו דיווחנו אתמול, הוא השקת דגמי S60, XC60 ו-S80 לאחר מתיחת פנים, עם מנוע T5 החדש. מהלך נוסף נוגע לשינוי המיצוב של המותג, והיערכות מחדש להתחרות על שוק היוקרה בישראל.
    עם פתיחת שנת 2014 הפחיתה 'מאיר' את מחירי הבסיס של דגמיה השונים. כך למשל V40 הקומפקטית הוזלה ב-7,900 שקלים ל-175,000 שקלים, גרסת קרוס-קאנטרי (XC40) הוזלה בכ-7,000 שקלים ל-192,900 שקלים, S60 הבסיסית (T4) הופחתה ב-5,000 שקלים ל-189,900 שקלים ו-XC60 בגרסת הבסיס הופחת ב-8,000 שקלים ל-289,000 שקלים. יש להדגיש שבכל המקרים מדובר במחיר מחירון, ומחירי העיסקאות בפועל, שמקובלים בשוק היוקרה, נמוכים ממחיר המחירון.
    אתמול, שלושה חודשים לאחר ההוזלה הזאת, הודיעו אנשי מאיר שהיה זה רק צעד ראשון בדרך להרחבת דריסת הרגל של המותג, תוך כדי שינוי מיצוב וזהות מיתוגית. לא עוד מכוניות יוקרתיות בלבד, אלא מכוניות "ספורט סאלון" שיתחרו ראש בראש ובלי רגשי נחיתות מול מיטב תוצרת היוקרה הגרמנית.

    מוזלות

    אתמול דיווחנו על הוזלה נוספת של שני דגמים, הרחבת היצע הגרסאות ורמות האבזור ועל המנוע החדש שבאמצעות מתכננת היצרנית וגם היבואנית להקנות למותג זהות "ספורטיבית". מנוע זה הוא הבסיס לסדרת מנועי בנזין ודיזל חדשים ומוגדשים שיחליפו את כל שמונת המנועים בהם משתמשת החברה כיום. הסדרה החדשה תציע הספקים שינועו בין 140 ל-300 כ"ס ותוצע בשילוב מגדש טורבו (בודד או כפול) ובשילוב מגדש-על.
    "תראה מה נותנות המתחרות באותה רמת מחיר דומה לשלנו," אומר שרון גלזר, מנהל חטיבת מכוניות הנוסעים והאופנועים ב’מאיר’, "בעוד שרובם מציעות מנועים בהספקים שבין 120 ל-180 כ"ס, אנחנו מציעים מנוע בהספק של 245 כ"ס. יש לנו יתרון מהותי על פני המתחרות. אם נוסיף לכך את אבזרי הבטיחות כמו מערכת 'סיטי סייפטי' המוצעת כסטנדרט בכל הגרסאות ובחבילת ה-'Driver Alert' המוצעת ברמות האבזור הבכירות, ניווכח שלדגמי וולבו יתרון ברור על פני המתחרות באותו סדר גודל של מחיר."

    מעוצבות

    גלזר מספר שהופתע מכך שרבים מלקוחות V40 העדיפו לרכוש את גרסת ה-R דיזיין היקרה ביותר בהיצע הדגם, והיקרה משמעותית מגרסת הבסיס. גרסאות ה-R דיזיין מאופיינת בעיצוב אגרסיבי יותר וחבילת שילדה ומתלים הכוללת הנמכה ביחס לגרסאות הרגילות, מוטות מייצבים שונים ובולמים קשיחים יותר. בנוסף, בדגמים הבכירים יותר כמו ב-S60 וב-S80 מצוידות גרסאות ה-R דיזיין 'בבקרת שיגור' – מערכת המופיעה בוולבו לראשונה ומהווה חלק מן האסטרטגיה המיצובית של היצרן עצמו. "הדרישה לגרסת ה-R דיזיין שהגיע מהשוק הובילה אותנו בתחילת השנה להוזיל את מחיר ה-V40 בגרסת זו ב-20,000 שקלים ל-200,000 שקלים ולהוסיף כעת (בהודעת מסיבת העיתונאים אתמול י.ש) גרסאות R דיזיין לכל היצע הדגמים הקיים." אומר גלזר. לדבריו וולבו תמשיך בקו האגרסיבי בעתיד ורמיזות על כך אפשר לראות בדגמי הקונספט האחרונים. "הקונספט קופה מתערוכת פרנקפורט האחרונה רומז על מחליפת ה-S80," אומר גלזר. לדבריו, מחליפת המכונית תוצג בעוד כשנה ותציע ממדים גדולים משמעותית מהדגם הנוכחי, וקרובים יותר לאלה של ב.מ.וו 'סדרה 7'.
    היות והיא תעוצב כמכונית קופה ארבע דלתות, ניתן לראות בה את תשובתה של וולבו לב.מ.וו 'סדרה 6 גראן קופה'.
    בשנת 2013 מכרה וולבו 738 מכוניות, מחציתם מדגם S60 והשאר בהתפלגות כמעט ושווה של 100 מכוניות בין דגמי V40, S80 ו-XC60. להערכת גלזר, השנה ימכרו 1,000 מכוניות – עליה של כ-35% – כשמנוע הצמיחה העיקרי יהיה V40. "בעבר הובלנו את קטגורית היוקרה ואנחנו נחזור להוביל." מסכם, מקווה, גלזר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.