• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עבר כמעט עשור וחצי מאז הפתיעה פיאג’ו את שוק הקטנועים כשהציגה בשנת 2006 את MP3 – קטנוע לא שגרתי בעל שלושה גלגלים. הפטנט של פיאג’ו כלל מתלה קדמי ייחודי המאפשר לצמד הגלגלים הקדמיים להיות מוטים בזמן פניה וכך למעשה ניתן “להשכיב” את הכלי בסיבובים. מצד שני אפשרו צמד הגלגלים הקדמיים יציבות מוגברת לא רק בזמן תנועה, אלא גם בזמן עמידה, מה שהבטיח ביטחון מוגבר לרוכבים לא מנוסים או למי שחשש מהיציבות של רכב דו-גלגלי.

    הרעיון של פיאג’ו התקבל בתחילה בהרמת גבה בתוך הקסדה, אך מהר מאד MP3 ייסד קטגוריה משלו והקים עליו מתחרים בגדלים שונים דוגמת סדרת הטריסיטי של ימאהה ופיג’ו מטרופוליס. הרעיון התלת גלגלי מסתבר היה מוצלח מאד, לא רק כי פיאג’ו מכרה מאז ועד היום יותר מ-170 אלף יחידות של MP3, אלא כי הוא מתחיל לזלוג גם לאולם האופנועים הגדולים כפי שראינו עם ימאהה ניקן, כשגם הונדה זוממת להציג תלת גלגל אופנועי משלה.



    בחזרה ל-MP3. במהלך השנים זכתה המשפחה לדגמים וגרסאות שונות, ועברה מספר עדכונים. את העדכון המשמעותי האחרון עברה משפחת ה-MP3 לפני שנה כאשר מעבר לעיצוב עדכני ומשופר ישנן יחידות הנעה חדשות, חזרות ונקיות יותר ושיפור בתחום הבטיחות עם הוספת מערכת בקרת משיכה. כעת מתחיל שיווקו בישראל של פיאג’ו MP3 החדש, והוא מגיע ארצה בשלוש גרסאות, כולן בעלות בגלגלים עם חישוקי 13 אינטש מלפנים ו-14 אינטש מאחור ומערכת ABS הפועלת על שלושת הגלגלים.

    הדגם הבסיסי במשפחה הוא פיאג’ו MP3 300 HPE ספורט החדש בעל המרכב הקומפקטי, מה שבא לידי ביטוי באורך כולל של 2 מטר ויחידת זנב/מושב ספורטיבית ומינימלית יחסית לדגמים האחרים במשפחה. זהו דגם הכניסה למשפחה והוא עושה שימוש במנוע בנפח 278 סמ”ק מסדרת ה-HPE החדשה של פיאג’ו המספק 26.2 כ”ס. מחירו עומד על 39 אלף ש”ח כולל אגרות רישוי.



    מעליו נמצאים דגמי ה-350 וה-500 החדשים שהם בעלי גוף ארוך יותר ב-20 ס”מ, רחב יותר ב-10 ס”מ ועם יחידת מושב גדולה ומרופדת יותר יחד עם משענת גב אחורית. כל אלו אמורים לספק מרווח מחיה גדול יותר לרוכב ולמורכב ולאפשר גם יכולת תנועה בין עירונית. גרסת ה-350 מצוידת במנוע שנלקח מהפיאג’ו בוורלי הפופולארי המספק 30.6 כ”ס. מנוע גרסת ה-500 הוא גם מסדרת ה-HPE החדשה והוא מספק הספק נראה של 44.2 כ”ס. מחירו של פיאג’ו MP3 350 ספורט עומד על 47 אלף ש”ח, ואילו מחיר גרסת ה-500 ברמת גימור ביזניס הוא 53.5 אלף ש”ח. המחירים כוללים אגרות רישוי.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    השקה מקומית: פיאג’ו MP3

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.