102 מכוניות מדגם קרוז טורבו נקראות לתיקון מחשש לשבר בגל ההינע הקידמי. היום זומנו גם 1,739 בעלי טרווארס לתקלה אחרת
נוסח מקורי: 11 יוני, נוסח מעודכן: 12 יוני
יוניברסל מוטורס (UMI), יבואנית ג'נרל מוטורס לישראל, מזמנת 102 בעלי מכוניות מדגם שברולט קרוז 1.4 ליטר טורבו משנות הדגם 2013 ו-2014 אל מוסכיה, לצורך בדיקה, ובמידת הצורך גם החלפה, של ציר ההינע הקידמי.
הזימון הוא במסגרת קריאה לתיקון (Recall) עולמית של היצרנית ובגלל החשש שבציר ההינע הקדמי, שמעביר את התנועה מתיבת ההילוכים לגלגלים הקדמיים, עלול להתפתח שבר. במקרה כזה יאבדו הגלגלים את כח ההינע והמכונית תגלוש לאיטה עד לעצירה.
במהלך הבדיקה, שתארך כחצי שעה עד שעה, ייבחן ציר ההינע, ובמידת הצורך יוחלף בחדש. מחברת יוניברסל מוטורס נמסר שעד עתה לא דווח על תאונות ו/או מקרי פציעה שנגרמו בגלל התקלה.
עדכון: קריאה לתיקון גם לשברולט טראוורס
שברולט קוראת לתיקון גם ל- 1,739 בעלי טראוורס משנות הדגם 2009 – 2014, לצורך בדיקת כבל הפלדה המעגן את חגורות הבטיחות למרכב, ובמידת הצורך להתקין עליו כיסוי מגן אשר ימנע את שחיקת הכבל כתוצאה מהזזת המושבים הקדמיים במהלך התאמת תנוחת הישיבה של הנוסעים.
יוניברסל מוטורס הודיעה שזימון בעלי המכוניות לביצוע התיקון, שיארך כשעה – יתחיל מיד עם קבלת החלפים הנחוצים לביצוע התיקון.
אל כל בעלי הרכב שכלולים בשתי קריאות השירות תישלח בימים הקרובים הודעה בכתב, ולקוח שירצה לבדוק האם רכבו נכלל בקריאה, ולהזמין מראש תור לאחד ממרכזי השירות, יוכל לעשות זאת באמצעות אתר האינטרנט של היבואן: www.umiservice.co.il, לחילופין אפשר להתקשר למוקד שירות הלקוחות של UMI בטלפון 03-9534455.
ביוניברסל מוטורס מבהירים שקריאה זו לא קשורה בשום אופן לקריאה אחרת שפורסמה בחודש פברואר השנה ,ואשר כוללת כלי רכב שיובאו ביבוא אישי לישראל.