• Ad
  • הכירו את לבאנטה – רכב הפנאי הראשון של מזראטי

    אחרי יותר ממאה שנה מזראטי משנה כיוון ומציגה את הלבאנטה, רכב פנאי-שטח מרשים שנולד במטרה להגדיל באופן משמעותי את היקפי המכירות של המותג
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    543667477מותג מזראטי נולד ב-1914 באיטליה וב-102 שנות קיומו הוא צבר מורשת מוטורית ענפה ונודע כיצרן של רכבים ספורטיביים הפונים לנהג, אבל עם כל הכבוד לדגש על יכולות הניהוג, בעידן המודרני, כפי שפורשה הבינה כבר לפני עשור וחצי, צריך לפנות אל קהלים רחבים יותר על מנת לשרוד ובתקופה בה כולם אוהבים להרגיש "על הגובה" רכב פנאי בליין הדגמים הוא כורח המציאות.
    באופן מפתיע, יצרני הרכב האיטלקים כמעט מעולם לא היו בקטע של מכוניות שיכולות לנוע גם כשהכביש נגמר ולמעט יצירה מפלצתית מבית למבורגיני בשנות השמונים לא נרשמה בהיסטוריה המוטורית האיטלקית הענפה והמפוארת שום נוכחות לרכב פנאי או שטח.

    עוד ב-TheCar:
    יבואנית פרארי ומזראטי: "השנה נכפיל את המכירות שלנו"
    לקראת תערוכת ז'נבה 2016
    אור ירוק לג'יפון של למבורגיני

    לאט לאט גם האיטלקים התחילו להבין את חשיבות הסגמנט ובאלפא התחילו לדבר על רכב פנאי כבר לפני יותר מעשור וגם במותגי העל למבורגיני ומזראטי התחילו לפזול לכיוון לפני כ-5 שנים.
    ב-2011 מזראטי הציגה את ה"קובנג", קונספט ראשון לרכב פנאי מתוצרתה וכעת, לאחר תהליך הריון ארוך ולקראת חשיפה בתערוכת ז'נבה הקרובה, הוא סוף סוף מבשיל לכדי דגם בייצור סדרתי שיקרא לבאנטה.
    רכב הפנאי הראשון מתוצרת מזראטי הוא בגודל בינוני ואמור להתחרות ברכבים כמו ב.מ.וו X5, מרצדס ML וכמובן פורשה קאיין.

    למרות שלבעל הבית, קונצרן פיאט-קרייזלר, יש לא מעט שלדות ופלטפורמות לרכבי פנאי מבית מותג ג'יפ, במזראטי מדגישים כי הלבאנטה מבוסס על פלטפורמה שתוכננה באיטליה ומציג יכולות ניהוג שלא יביישו את הסמל בחזית.
    מבחינה עיצובית הלבאנטה כולל הרבה מאפיינים של דגמים אחרים של המותג ובין היתר ניתן לציין סבכה ענקית וכוחנית עם סמל הקלשון במרכזה, פנסים צרים ופתחי אוורור בכנפיים הקדמית.
    כמו כן הרכב כולל ניחוחות מתבקשים של רכב פנאי בדמות בתי גלגלים מודגשים ותפוחים, יציבה גבוהה ופגושים עם מגיני גחון אינטגרליים.

    565477588

    הלבאנטה יוצע בגרסאות בנזין ודיזל שישודכו לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה ומערכת הנעה כפולה Q4 המוכרת גם ממכוניות הסאלון של החברה.
    גרסת הדיזל תפיק 250 כ"ס ותזניק את רכב הפנאי למהירות תלת ספרתית בתוך 6.9 שניות. גרסאות הבנזין יכללו מנוע וי 6 מוגדש בנפח 3.0 ליטר בשתי רמות הספק – 350 כ"ס עם 6.3 שניות במאוץ הקלאסי ו-243 קמ"ש מרביים או 430 כ"ס והאצה למאה ב-5.2 שניות ומהירות מרבית של 264 קמ"ש.
    בהחלט יתכן כי בהמשך תצטרף להיצע גם גרסת וי 8 עוצמתית על מנת להתחרות בגרסאות ה-M, ה-AMG והטורבו S של המתחרים. כל הגרסאות יצוידו במתלי אוויר ובחברה מבטיחים יכולות שטח מפתיעות לצד חדות ניהוג ויכולות דינמיות שלא יאכזבו את חובבי המותג.

    אולי בעקבות הפיאסקו שאלפא חווה בימים אלה עם הג'וליה, שתחילת ייצורה נדחה לאחר שזו נכשלה במבחני ריסוק פנימיים ונשלחה לתכנון מחדש, במזראטי מדגישים כי יצור הלבאנטה כבר החל במפעלי החברה בסמוך לטורינו וכי השיווק באירופה יחל מיד לאחר החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה ובמהלך השנה יתרחב לכל שווקי המותג בעולם, כולל זה הישראלי.

    54665768787

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.