• Ad
  • פרארי 488 GTB בישראל: רק 2.3 מיליון ש"ח לגרסת הקופה ו-2.5 מיליון לספיידר. אספני פרארי יכולים להזמין את F12 TDF שתעלה 4 מיליון ש"ח, ואם תימכר כאן תהיה המכונית היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בישראל
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    צילומים: יוסי אלוני, יצרן

    במסיבת עיתונאים שערכה השבוע חברת אוטו איטליה, יבואנית פרארי ומזראטי לישראל, הושקה פרארי 488 GTB החדשה לשוק הישראלי, במקביל להצגת תוכניות השיווק של היבואנית לשנה הנוכחית.

     

    פרארי 488 GTB. קרדיט צילום יוסי אלוני

     

    מחירה של 488 GTB מתחיל ב-2.3 מיליון ש"ח לגרסת הקופה ה"רגילה", ו-2.5 מיליון ש"ח לגרסת הספיידר. אנשי אוטו איטליה מדווחים על חמש הזמנות של המהדורה האחרונה בשושלת דגמי המנוע המרכזי בתצורת V8, אשר שורשיה מגיעים עד לאמצע שנות ה-70 של המאה הקודמת.

    בנוסף לשדרוג השלדה והאלקטרוניקה בדגם החדש בולט מעבר לשימוש במנוע 3.9 ליטר חדש אשר מוגדש בצמד מגדשי טורבו. מנוע זה מייצר הספק של 670 כ"ס ו-77.5 קג"מ – כלומר תוספת של 100 כ"ס ויותר מ-20 קג"מ יחסית ל-458 'איטליה', המוחלפת, בעלת המנוע האטמוספרי.

    רואים כפול

    בסיכום שנת 2015 מסרה אוטו איטליה 37 מכוניות מתוצרת מזרארטי, ירידה קלה לעומת 41 מכוניות שנמסרו בשנת 2014. פרארי מסרה 4 מכוניות לעומת 7 בשנת 2014.

    לדברי דני איטליאנו, מנכ"ל החברה, שאיפתה של היבואנית היא להכפיל במהלך 2016 את סך המכירות של פרארי ומזראטי גם יחד, ואולי אחד הסימנים לרצינות הכוונות הוא הוזלת מחירי המחירון של שני מותגי היוקרה – בחלק מהגרסאות בכמה עשרות אלפי שקלים.

    על-פניו נשמעת התוכניות הזאת הגיונית בצד של פרארי, מפני שלצורך הכפלת המכירות היא זקוקה רק לתשע מכוניות נוספות ל-488 המוזמנות, ולדברי איטליאנו ישנם חמישה מתעניינים רציניים נוספים ב-488.

    בנוסף, במהלך השנה צפויה להגיע ארצה F12 TDF – מהדורה מיוחדת שעוצבה כמחווה למרוצי הסיבולת Tour De France שבהם שלטה פרארי בשנות ה-50' וה-60'.

    מהדורה מיוחדת זאת, שמחיר כל מכונית ממנה עומד על כ-4 מיליון ש"ח, מיועדת לאספני פרארי אשר מחזיקים ברשותם לפחות חמש מכוניות אחרות, ורכישתה מותנית באישור של היצרן.

    מאוטו איטליה נמסר שכבר נרשמה הזמנה אחת למכונית כזאת, אשר צפויה להיות המכונית היקרה ביותר שנמכרה אי פעם בישראל.

    חידושים נוספים שצפויים השנה בפרארי הם ה-FF, אשר תעבור מתיחת פנים ותוצג בעולם לקראת תערוכת ג'נבה, וגם חבילת ספורט שתוצע עם ה'קליפורניה T ', וכוללת מתלים ואלקטרוניקה משודרגים.

     

    מזראטי גיבלי

     

    תוספת חשובה למכירות של אוטו איטליה צפויה עם הגעתה ארצה של מכונית הפנאי החדשה של החברה – קרוס-אובר בשם לבאנטה (Levante) אשר יושק גם הוא בתערוכת ג'נבה.

    לבנטה תונע באמצעות מנועי הטורבו של הגיבלי, ותתחרה בקרוס-אוברים היוקרתיים והחזקים כמו פורשה קאיין (החדש גם הוא), ב.מ.וו X5 ו-X6 ומרצדס GLE ו-GLE קופה.

    לאבנטה יהיה מנוע הצמיחה העיקרי עבור מזראטי בעולם כולו, ובעזרתו מקווים האיטלקים להגיע להיקפי ייצור של כ-70 אלף מכוניות בשנה – כפול מהיקף הייצור הנוכחי. לבאנטה תנחת בארץ ברבעון השני של השנה, ותוצע עם תג מחיר התחלתי של כ-700 אלף ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יבואנית פרארי ומזראטי: "השנה נכפיל את המכירות שלנו"

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.