• Ad
  • סיטרואן C1 מלפנים
    העירונית החדשה של סיטרואן, C1, הגיעה לארץ ולראשונה היא מוצעת גם עם גג נפתח. אחיותיה (פיז'ו 108 וטויוטה אייגו), יגיעו בהמשך השנה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן, החלה בשיווק C1 החדשה. שלא כבעבר העירונית החדשה מיוצרת גם בגרסת גג נפתח עם בד קנבס בדומה ל-DS3 קבריו'. גם גרסה זו תוצע בישראל ובכך היא הופכת למכונית הפתוחה הזולה בארץ.

    הדור השני והחדש של C1 הוצג בתערוכת ז'נבה האחרונה במרץ. כמו קודמתה גם היא חלק מהטריו הכולל את פיז'ו 108 (מחליפת 107) וטויוטה אייגו, וגם היא תיוצר במפעל משותף לשלושתן בצ'כיה. אבל להבדיל מהדור הקודם שהציג עיצוב כמעט זהה, הפעם המראה מעט שונה: טויוטה בחרה בקו נועז (בניגוד לאופייה), פיז'ו בקו סולידי ונקי יותר (בהתאם לרוח היצרנית המבקשת למתג את עצמה “גבוה” יותר ומול פולקסווגן) וסיטרואן בקו צעיר ושובב (שיבדל אותה מפיז'ו).
    סיטרואן היא הראשונה מבין השלוש להגיע ארצה כשהבאה היא 108 שתגיע בנובמבר ואחריה אייגו בתחילת שנה הבאה.

    סיטרואן C1 מבוססת על אותה פלטפורמה כמו קודמתה ומציעה ממדים כמעט זהים. התוצאה היא שהמכונית החדשה היא מהקטנות שבקבוצה. אורכה 347 ס"מ רוחבה 162 ס"מ גובהה 146 ס"מ ובסיס הגלגלים 234 ס"מ. תא המטען גדל במעט ומכיל כעת 158 ליטר אבל עם נפח שכזה גם הוא מהקטנים בקטגוריה.

    המכונית תוצע עם אותו מנוע תלת-צילינדרי (1.0 ליטר, 68 כ”ס), בשילוב תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית-רובוטית (מצמד בודד) – שתיהן עם חמישה יחסי העברה. הודות לשינוי יחס הדחיסה במנוע ומחשב ניהול חדש המכונית מעט חסכונית יותר – תצרוכת הדלק בתנאי מעבדה עומדת על 24.4 ק"מ לליטר בגרסה הידנית ו-23.8 ק"מ לליטר באוטומטית-רובוטית.

    C1 תשווק בישראל ברמת גימור אחת הכוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ', ממשק Mirror Screen המציג את מסך הסמארטפון על מסך המולטימדיה, שליטה על המערכת מגלגל ההגה, כניסת USB ו-AUX, פנסי יום מסוג לד ועוד.

    מחירה של הגרסה הידנית עומד על 67,000 שקלים ומחירה של הגרסה האוטומטית רובוטית על 77,000 שקלים. גרסת הגג נפתח ('איירספייס') תוצע רק בשילוב התיבה האוטומטית רובוטית ומחירה 87,000 שקלים.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החל שיווק סיטרואן C1

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.