• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    הונדה חשפה תמונות ראשונות של המיני-קרוס-אובר החדש שלה, שיילחם בניסאן ג'וק ובבני מינו. פרטים אודות המנועים יפורסמו בתערוכת פריז, ואז גם נדע אם HR-V יהיה המיני קרוס-אובר הראשון בעל יחידת הנעה היברידית

    בתערוכת פריז הקרובה, בעוד כשלושה שבועות, תחשוף הונדה את מכונית הקונספט שתהפוך תוך מספר חודשים להיות HR-V החדש – קרוס-אובר קטן על בסיס פלטפורמה הג'אז העתידית.

    כמקובל בתת הקטגוריה הזו מעוצב HR-V בסגנון הכללי של "רכב שטח", ומכיוון שהוא מבוסס על פלטפורמה מתוחכמת של מכונית חכמה (אשר גרסה ארוכה שלה משמשת כעת את סיביק) – גם הוא משתמש באחת התכונות הייחודיות לה: מיקום מרכזי ונמוך של מכל הדלק, באופן שמשפר את הבטיחות, מרכז משקל במרכז תחתית המכונית, וממקסם את המרחב הפנימי בתא הנוסעים.

    Peter Rydberg

    בהונדה מדגישים שהעיצוב מכיל רמזים לתצורת קופה, עם "קווים חדים ודינמיים אשר מקשרים את חלקו העליון, המלוטש, של הגוף עם החלק התחתון, הנטוע והיציב", וכל זאת, לדבריהם, "מבלי להתפשר על רמת השימושיות הפנימית של המכונית".

    אחת התכונות שהונדה בחרה להדגיש כבר בשלב הטיזינג היא שיטת הקיפול של המושבים, שדומה לסיביק ולג'אז העתידית: המושבים האחוריים יתקפלו כלפי מטה למשטח שטוח ונמוך מן המקובל, לטובת נפח הטענה רב. גם כך, תא המטען של HR-V צפוי להיות בין הגדולים בקטגוריה.

    בצעד מעניין, וכנראה חכם, בחרה הונדה להשיב לחיים את שם הדגם HR-V אשר ייצורו הופסק לפני כשמונה שנים. מצד אחד הדגם המקורי אמנם לא נחל הצלחה מסחרית, אבל בעצם החייאת השם רומזת הונדה שהיא זיהתה את רעיון ה'קרוס אובר' הרבה לפני ניסאן ושנים לפני שזו הפכה להיות הקטגוריה הבוערת ביותר בתעשיית הרכב.

    הונדה טרם פרסמה את מבחר המנועים שלה לשוק האירופי, אבל מאד סביר שבנוסף למנועי הבנזין והדיזל היא תציע גם גרסה היברידית מן הדור החדש שלה – מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר בעל מחזור אטקינסון, שמשולב באמצעות תיבת הילוכים בעלת מצמד כפול עם מנוע חשמלי ועם מערכת ההינע.
    מערכת זו, שמכונה על-ידי הונדה i-DCD, צורכת 35% פחות בנזין מאשר המערכת ההיברידית הטורית הקודמת של הונדה, IMA.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הונדה נלחמת בג'וקים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.