• Ad
  • סיטרואן גרנד C4 פיקאסו מלפנים
    החל שיווקה של גרסת הבנזין של סיטרואן C4 גרנד פיקאסו. המחיר זול משמעותית מבעבר ובנוסף יש גם גרסת דיזל 1.6 ליטר מוזלת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי, יבואנית סיטרואן מרחיבה את היצע גרסאות C4 גרנד פיקאסו ומוסיפה למבחר את גרסת הבנזין.

    המיניוואן הקומפקטי של סיטרואן הושק בתחילת השנה בגרסת דיזל (2.0 ליטר, 150 כ"ס), אך מנוע דיזל ומחיר גבוה (180,000 שקלים) מנעו ממנו להימכר בכמויות גדולות יותר כפי שעשה קודמו. במהלך הקיץ צרפה היבואנית גרסת דיזל נוספת בנפח 1.6 ליטר (115 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית רובוטית (מצמד בודד) וכעת מצטרפת גרסת הבנזין עם מנוע 1.6 ליטר מוגדש טורבו (156 כ"ס) בשילוב תיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים של אייסן היפנית. הביצועים טובים: תאוצה מעמידה ל-100 ב-8.7 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ"ש. תצרוכת הדלק הממוצעת בתנאי מעבדה עומדת על 17.9 ק"מ לליטר.

    בשלב זה ישווק מוביל הנוסעים רק בגרסה הארוכה, 7 מושבים (באירופה הוא מוצע גם בגרסת מרכב קצרה עם חמישה מושבים) ובשתי רמות גימור המקבילות לדיזל בהבדל אחד: גרסת הבנזין מצוידת בצמיג רזרבי בעוד הדיזל בערכת ניפוח. רמת הגימור הבסיסית 'קומפורט פק' תכלול מערכת מולטימדיה עם מסך מגע צבעוני בגודל 7 אינץ', כניסות USB ו-AUX, שליטה מגלגל ההגה, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, חיישני חניה, חיישני גשם, פנסי ערפל, חישוקי 17 אינץ' ועוד. רמת האבזור הגבוה יותר 'אקסלוסב' תוסיף לרשימה מסך מגע נוסף בגודל 12 אינץ', מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת זיהוי כלי רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, מצלמת רוורס, מערכת חניה אוטומטית, תאורה עוקבת פניה, מפתח חכם לפתיחת הדלתות והתנעה ועוד.

    כצפוי מחירה של גרסת הבנזין נמוך משמעותית מגרסת הדיזל ששיווקה החל בתחילת השנה. מחירה של גרסת הבנזין ברמת הגימור הבסיסית עומד על 167,000 שקלים ומחירה של רמת הגימור הגבוהה על 177,000 שקלים.

    גרסת הדיזל עם מנוע 1.6 ליטר ששיווקה החל הקיץ תוצע רק ברמת הגימור הבסיסית ובמחיר של 165,000 שקלים. מחירה של גרסת הדיזל הבכירה (2.0 ליטר, 150 כ"ס) נותר ללא שינוי ועומד על 180,000 ו-190,000 שקלים בהתאם לרמת הגימור.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סיטרואן C4 גרנד פיקאסו בארץ

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.