• Ad
  • גרנד פרי איטליה: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן
    פרארי הייתה זקוקה לניצחון הביתי הזה אחרי 5 שנים שחונות, והוא לא בא במקרה: זאת התוצאה של ניהול שמוכן לקחת סיכונים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    המסלול במונזה סיפק בסוף השבוע האחרון מרוץ מרתק כרגיל, והפעם עם שארל לקלר שהביא לפרארי ניצחון ראשון במרוץ ביתי לאחר חמש שנים וניצחון אישי שני שלו בעונת 2024.

     

    גרנד פרי איטליה: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן

     

    הניצחון של פרארי על המסלול האיטלקי האיקוני לא הגיע במקרה: הוא מבטא את הצלחת התרבות הארגונית הנועזת שמטופחת בשנתיים האחרונות על-ידי מנהל הקבוצה, פרד וסור. זה היה יותר מניצחון; זאת הצהרה.

    אסטרטגית המרוץ של לקלר, עם עצירת פיט בודדת שבוצעה באופן מושלם, הדגימה את רמת הביטחון הגבוהה שיש כעת לפרארי לאחר שנים ארוכות של ניהול שמרני. וסור מנחיל מנטליות של לקיחת סיכונים, ותשואות הקהל, שגברו עם כל הקפה, הדהדו את העובדה שהחלום הופך למציאות.

    בזמן שפרארי חגגה היו הרגשות במוסכים של מקלארן ורדבול מעורבים. נוריס סיים אמנם במקום השלישי ועל הפודיום, אבל נראה שהוא עדיין מתקשה להסתגל לתפקידו כנהג המוביל בקבוצה. בהקפה הראשונה הוא הפגין לרגע אגרסיביות אבל בהמשך נתן לפיאסטרי יותר מדי מקום ולא הצליח להדוף אותו.

    נראה שלנהג הצעיר והמוכשר חסר עדיין ה"קילר אינסטינקט" – תכונה שבה ניחנים כל הנהגים האלופים בענף הספורט הזה. נוריס צריך להתחשל ולנצל הזדמנויות, ובאופן מיוחד לשמור מאחוריו את חברו לקבוצה.

     

    גרנד פרי איטליה: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן

     

    מן העבר האחר של הפאדוק שמר מקס ורסטאפן על קור רוח למרות מרוץ קשה, תוך שהוא מצליח למזער נזקים. התסכול שלו הורגש במיוחד לאחר עצירת פיט איטית שלאחריה הוא נמנע מן הדחף לדחוף יתר על המידה כדי לפצות על אובדן הזמן. תחת זאת הוא התרכז בהבטחת נקודות חשובות וזאת גישה בוגרת שעשויה להיות מכרעת במאבק שלו על אליפות רביעית ברציפות.

    דרמה אחרת התרחשה בסוף השבוע בשוק הנהגים, כאשר מרצדס הכריזה על כוונתה לקדם את הפנומן הצעיר אנדראה קימי אנטונלי לקבוצת הפורמולה 1 שלה בעונת 2025. מדובר בהימור לא קטן ובהחלטה נועזת, במיוחד לנוכח העובדה שאנטונלי ריסק את המכונית שלהם בהופעה הראשונה שלו במונזה, אבל במבחן התוצאה נראה שמנהלי מרצדס זיהו אצלו פוטנציאל.

    הלחץ שלו, או של כל נהג אחר, להיכנס לנעליו של לואיס המילטון הוא עצום, ובשנה הבאה נגלה אם הוא יעמוד באתגר.

     

    גרנד פרי איטליה: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן

     

    מאידך, אף אחד לא היה מופתע מן ההחלטה של וויליאמס להחליף את לוגאן סרג'נט באמצע העונה בנהג חדש. מה שבהחלט בא כהפתעה זאת הבחירה ברוקי הצעיר פרנקו קולפינטו, וזאת למרות שכל שינוי יכול רק לשפר את מצבה של הקבוצה הוותיקה הזאת, וכך באמת היה במונזה.

    נהיגת הבכורה של קולפינטו הייתה יציבה והוא סיים במקום ה-12, ועדיין יש מי שהרימו גבות לנוכח זה שאנשי וויליאמס העדיפו אותו על פני ליאם לוסון המנוסה ממנו.

    בטוויסט דרמטי אחרון הושעה קווין מגנוסן מהאס מן המרוץ הבא שיתקיים בבאקו, וזאת מפני שהוא צבר 12 נקודות עונשין. מדובר בעונש תקדימי שנגזר מתקנות הפורמולה 1 הנוכחיות. למרות שעונשים בפורמולה אינם נדירים – השעיה זאת עשויה לסמן רגע משמעותי בהיסטוריה של הספורט עם דגש יתר של הנהלת הפורמולה על עבירות של נהגים.

     

    גרנד פרי איטליה: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן

     

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    הגרנד פרי האיטלקי: הניצחון של לקלר הקשיים של נוריס והאיפוק של ורסטאפן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.