• Ad
  • האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?
    מנהל הבטיחות בדרכים האמריקני בודק אפשרות ש-1.72 מיליון מכוניות מדגמי הונדה משנות הייצור 2018-2022 מאבדות כוח ללא התראה, ושדליפת שמן מן הדיפרנציאל האחורי גורמת לשבר של גל ההינע. חקירה אחרת בוחנת מדוע דגמים שונים של הונדה בולמים "בלימת רפאים" ללא סיבה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    המינהל האמריקני הלאומי לבטיחות בדרכים (NHTSA) הכריז על פתיחת שלוש חקירות בנוגע ל-1.72 מיליון כלי רכב של הונדה, כ-390,000 טנדרים מדגמי ראם, וכ-230,000 כלי רכב מתוצרת ג'יפ בחשד לתקלות סדרתיות שונות. זאת בעקבות קבלת תלונות של בעלי רכב. בהתאם לתוצאות החקירות יוחלט אם לאלץ את יצרניות הרכב לבצע קריאות לתיקון פגמים סדרתיים.

     

    האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?

     

    התקלה הנפוצה ביותר שנבדקת קשורה לכ-1.72 מיליון כלי רכב מדגמי CR-V ו-HR-V של הונדה משנות הדגם 2018-2022 וזאת בעקבות תלונות של נהגים שטוענים שהמנועים שלהם איבדו כוח ללא התראה מוקדמת בתוך כדי נסיעה על כבישים מהירים. נהגים אחרים התלוננו על דליפת שמן מאטם בדיפרנציאל האחורי שגרמה לנעילה שלו, ובחלק מן המקרים דווח על כך שנעילת הדיפרנציאל גרמה לשבר של גל ההינע בתוך כדי נסיעה.

    אנשי הונדה מסרו בתגובה שהחברה תשתף פעולה בחקירה של מינהל הבטיחות ותבצע במקביל בדיקה פנימית של המידע הזמין.

    מינהל הבטיחות חוקר גם 134 תלונות אודות תקלת בלימה אפשרית בכ-390,000 טנדרים מדגמי ראם משנות הדגם 2017-2018, לפיהן היו מצבים שבהם מערכת הבלימה לא תפקדה באופן זמני או קבוע. בחלק מן המקרים נפתרה הבעיה לאחר החלפת מודול ה-ABS ויחידת הבקרה ההידראולית (HCU), כך שזה נראה כמו כיוון חקירה מבטיח.

     

    האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?

     

    המינהל בוחן גם את מצבם של כמעט 230,000 כלי רכב מדגמי ג'יפ קומפאס משנות הדגם 2019-2020, וגם כאן התקלה המדווחת נוגעת לאובדן כוח בעת נסיעה, אשר מלווה בהתרעת טמפרטורת נוזל קירור גבוהה על לוח המחוונים של הרכב. גם הדובר של 'סטלנטיס' – חברת האם של ג'יפ וראם, מסר שהחברה משתפת פעולה באופן מלא בחקירות. לגבי כל שלוש החקירות לא דווח על תאונות או נפגעים בכלי הרכב השונים, אולם מינהל הבטיחות – שרוצה למנוע את הנפגע הראשון – ישלח כלי רכב כאלה לבדיקה.

    החקירה החדשה נוספת אל חקירה אחרת של המינהל, שנפתחה בחודש יוני האחרון, לגבי בלימות לא רצוניות ולא מכוונות של הונדה אקורד מדגמי 2018-2019 והונדה CR-V מדגמי 2017-2019. חקירה זאת נפתחה לאחר קבלת 278 תלונות של בעלי רכב מתוך כ-1.7 מיליון כלי רכב כאלה שנמכרו בארה"ב בשנתונים הרלוונטיים, ולאחר מכן היא הורחבה גם אל דגמי סיוויק, פספורט, פיילוט, וכן אקורה RDX.

     

    האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?

     

    בחודש יוני פנה המינהל אל הונדה בדרישה לספק מידע אודות מערכת הבלימה, ובפרט לגבי חיישנים, מודולי בקרה, חומרה, תוכנה וחיווט של מערכת הגברת הבלימה – AEB. בשונה מתופעת אובדן הכוח, שנחקרת, "בלימות הרפאים" גרמו בארצות הברית לתאונות שבהן נפגעו 6 בני אדם.

     

    האם גם אתם נתקלתם בתקלה מסכנת חיים ברכב שלכם? כתבו לנו אל editor.thecar@gmail.com

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    האם ההונדה שלך מאבדת כוח בעת נסיעה על כביש מהיר או בולמת סתם כך על דעת עצמה?

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.