• Ad
  • היצרניות הסיניות הכפילו את המכירות וכעת שועטות לישראל
    סמלת הודיעה שכבר ברבעון האחרון השנה היא תשווק את מותג היוקרה החשמלי של 'גרייטוול' - WEY
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    עוד יצרנית רכב סינית גדולה בדרך ארצה, אבל בשונה מכל קודמותיה נראה שהיא תפצל את המותגים השונים שלה בין יבואנים אחדים. קבוצת סמלת – יבואנית קבוצת פיאט-קרייזלר וסובארו לישראל, הודיעה היום (ב') שהיא זאת שנבחרה על-ידי 'גרייטוול' הסינית לייצג אותה בישראל, אלא שנוסח ההודעה הזאת עלול להטעות: סמלת תשווק את מותג היוקרה המחושמל WEY, והיא תתחיל לשווק אותו בארץ עוד השנה.

     

     

    מותג כל חשמלי אחר של גרייטוול, בשם ORA, ישווק ככל הנראה על-ידי חברת כלמוביל – יבואנית מרצדס, יונדאי ומיצובישי.

    צריך להזכיר שסמלת כבר מייצגת בישראל את הונגצ'י – מותג ששייך לקבוצת הרכב הסינית צ'אנגאן שהיא אחת מקבוצות הרכב הגדולות ביותר בסין, ואם בעתיד היא תייצג חטיבות נוספות של 'גרייטוול' – למשל את המותג 'האבל' – היא עשויה לדלג מספר מקומות כלפי מעלה בטבלת המסירות הישראלית.

    מחברת סמלת נמסר שההסכם הוא "לייצוג בארץ של אחת מיצרניות הרכב המובילות – גרייטוול", וש"ההיכרות ושיתוף הפעולה עם חברה זאת החלה עוד לפני הקורונה". לדבריהם, המותג WEY ישווק באמצעות חברה נפרדת שתרכז את פעילות המותגים החדשים, וכן שזאת לא המילה האחרונה מבחינת סל המותגים של הקבוצה ("נמשיך בהווה וגם בעתיד להרחיב את הצע המותגים שאנחנו מייבאים").

     

    היצרניות הסיניות הכפילו את המכירות וכעת שועטות לישראל

     

    אנשי סמלת מתכוונים להתחיל לשווק שני קרוסאוברים היברידים-נטענים ברבעון האחרון של השנה הנוכחית "ובהמשך גם את רכבי השטח של המותג".

    'גרייט וול' דורגה בסין בסיכום השנה שעברה במקום השמיני מבחינת מספר המכירות של מכוניות, ובמיקום השישי מבחינת היקפי הייצור שלה, והיא עושה את צעדיה הראשונים בישראל במקביל לפלישה שלה למערב אירופה. 'גרייטוול' הייתה בשעתו בין יצואניות הרכב הראשונות מסין, ובכלל זה גם לישראל, אולם באותו "סיבוב" המוצרים שלה עדיין היו בוסריים – וזאת בלשון המעטה. זאת ככל הנראה אחת הסיבות שבגללן 'גרייט וול' מייצאת כעת את המכוניות שלה לאירופה תחת המותגים ORA – שהוא המותג החשמלי ה"עממי" שמייצר מכוניות קטנות בעיצוב עגלגל ומשעשע, ו-WEY שהוא מותג פרימיום שמייצר קרוסאוברים יוקרתיים. כאמור, גרייטוול תוכל גם לעשות אצלנו שימוש במותג האבל (Haval) ששייך לה, ומוכר מזה שנים ברחבי העולם.

     

    לקריאה נוספת:

    רכב חשמלי: היצרניות הסיניות הכפילו את המכירות וכעת הן שועטות לישראל

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    גרייטוול הסינית בדרך לארץ. תפצל את מותגי היצוא שלה בין יבואניות שונות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.