• Ad
  • פיג'ו 208
    דור חדש של פיג'ו 208 נוחת בישראל ומתחת לעיצוב עדכני ומושקע נמצאת פלטפורמה חדשה שמאפשרת גם גרסה חשמלית טהורה. המחיר יקר: החל מ-119 אלף ש"ח לגרסת הבנזין ו-153 אלף ש"ח לגרסה החשמלית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    2020 הייתה אמורה להיות "שנת הסופר-מיני" בשוק הרכב המקומי. המכירות בפלח השוק הזה נמצאות אמנם בירידה בגלל העליה בביקוש למיני קרוסאוברים, אבל לא מעט דגמים חודשו לאחרונה וכך נחתו אצלנו ניסאן מיקרה (הלא ממש חדשה), דור רביעי לרנו קליאו, אופל קורסה חדשה, וגם טויוטה יאריס והונדה ג'אז חדשות. הבוקר (ב'), סוף סוף, הצטרפה לחבורה הזאת גם פיג'ו 208 החדשה שנחשפה כבר לפני יותר משנה וחצי. ההשקה, כמקובל בימי סגר אלה, בוצעה בזום.

    208 החדשה מבוססת על פלטפורמת CMP של קבוצת פיג'ו-סיטרואן אשר מהווה בסיס גם לפיג'ו 2008, אופל קורסה ו-DS3 קרוסבק, ובעתיד תשמש ככל הנראה גם את הדור הבא של פיאט פונטו אם וכאשר יתקיים המיזוג עם פיאט-קרייזלר. העיצוב שלה נאה, ומשלב את האלמנטים המוכרים מדור המוצרים העדכני של פיג'ו, ואילו הפלטפורמה המודולרית מאפשרת להניע את המכונית גם עם מכלולים חשמליים טהורים. 

     

     


    הגרסה החשמלית מונעת באמצעות מנוע שמספק 136 כ"ס וניזון מסוללת ליתיום-יון עם תכולת אנרגיה של 50 קילוואט-שעה. לפי נתוני פיג'ו זה אמור להספיק לטווח של 339 קילומטרים.

    גרסת הבנזין מונעת באמצעות מנוע הטורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר שמוכר לנו משאר דגמי הקבוצה, במקרה זה עם 130 כוחות סוס, כשהוא מחובר לתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית עם שמונה יחסי העברה. כרגע זה אחד המנועים החזקים בקטגוריית הסופרמיני, והוא גם מנוע הבנזין היחיד שמוצע עם המכונית הזאת לעת עתה. לדברי אנשי 'לובינסקי' הם מוגבלים במספר היחידות שהם יכולים לקבל מהצרפתים, ולכן בחרו בגרסה החזקה והיקרה.

    208 מתומחרת בהתאם למגמת ההתייקרות של מכוניות הסופרמיני בישראל, שמחיריהן זינקו מרמה של 100-110 אלף ש"ח אל גזרת ה-110-120 אלף ש"ח וצפונה. מחירה ההתחלתי הוא 119 אלף ש"ח, כמו זה של טויוטה יאריס היברידית מאובזרת או הונדה ג'אז בסיסית או כמו המחיר של אחותה הגרמנית – אופל קורסה – בגרסת ה-GS ליין עם מנוע זהה. מצד שני המחיר הזה גבוה ב-6,000 ש"ח ממחירה של סיאט איביזה ברמת אבזור FR.

     


    כפיצוי כלשהו למחיר השאפתני מוצעת 208 החדשה ברמת אבזור פרימיום S שמצוידת, לבד ממערך מערכות בטיחות מקיף (בלימת חירום אוטונומית, תיקון אקטיבי לסטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית) גם עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, משטח לטעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי, ריפוד בשילוב בד דמוי עור, וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש. אפשר גם להוסיף 6,000 שקלים ולקנות את רמת האבזור GT שכוללת סממני עיצוב ספורטיביים, תאורת LED מלאה בחזית, חיישני חניה היקפיים וחישוקי 17 אינטש עם מערכת התרעה מפני תנועה בשטחים מתים.

    208e החשמלית עולה "החל מ-" 153 אלף ש"ח עם מטען חד פאזי, וזאת ברמת אבזור 'פרימיום S'. תמורת מטען תלת פאזי מהיר נדרשת תוספת של 3,000 ש"ח.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.