• Ad
  • אחרי שנים בהם כל דגמי אודי נראו פחות או יותר אותו דבר, כעת מכריזים במותג הפרימיום הגרמני על שינוי מגמה שיכלול זהות עצמאית לכל דגם ועיצובים אטרקטיביים יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מכוניות אודי מציגות ביצועים מרשמים, מעניקות תחושת פרימיום וכוללות מערכות הנעה מתוחכמות. אבל בכל הנוגע לעיצוב במשך לא מעט שנים אודי שמרה על קו אחיד וסופר שמרני והשינויים שנרשמו בין דור לדור ברכבי המותג היו מינוריים וכמעט בלתי מורגשים לעיין במבט ראשון.

    יתרה מכך למעשה כמעט כל קו הדגמים של החברה נראה כמו שעתוק אחד של השני רק בגודל שונה ממש כמו בובות המטריושקה הרוסיות המסורתיות.

    כעת סוף סוף, כך חשף מנכ"ל אודי רופרט שטדלר בראיון לאוטוקאר הבריטי, זה הולך להשתנות והדגמים החדשים של המותג צפויים לפתח זהות עצמאית ברורה.

    עוד ב-TheCar:
    פנאי במקום ספורט: ה-R8 של אודי תוחלף ברכב פנאי עוצמתי
    אודי נוטשת את הקוואטרו?
    כוח מול מוח: ב.מ.וו 140M מול אודי S3 במבחן

    לא מעט אנשים תהו בקול והתקשו במשך השנים להבין מדוע אודי דובקת בעיצובים כל כך דומים, אבל כעת מסתבר שלא היה מדובר במשבר במחלקת העיצוב לאחר עזיבתו של פיטר שרייר או שמרנות יתר גרמנית אלא באסטרטגיה שיווקית מכוונת שהובילה את אודי לאמץ את פילוסופיית "הבובה הרוסית" כפי שהסביר שטדלר " אודי נכנסה לשוק הפרימיום אחרי 2 המתחרות העיקריות שלה (מרצדס וב.מ.וו – נ.ו) ובחרנו ללכת על קו עיצובי דומה בכל דגמי המותג כדי להפוך את אודי למזוהה יותר בשווקים השונים ובמיוחד בשווקים מתפתחים כמו השוק הסיני.  אבל עכשיו אנחנו כבר במקום אחר," טוען שטדלר, "אנחנו מוכרים ומזוהים ויכולים לשנות את הפילוסופיה העיצובית ולתת לכל דגם זהות עצמאית ואטרקטיבית התואמת לאופיו".

    מארק ליכט מנהל מחלקת העיצוב של אודי ככל הנראה עדיין מתרגש מאוד מהחופש שקיבל "באודי הבינו שיש כעת מקום לייצר הבחנה ברורה יותר בין הדגמים, ומאחר שמחזור החיים הממוצע של כל דור של דגם הוא לפחות שש שנים, במציאות של ימנו המשתנה במהירות אני חושב שחייבים להשקיע בעיצוב עצמאי שיעניק לו אטרקטיביות במשך זמן"

    עם זאת נראה כי אין מה לצפות להשתוללות חסרת מעצורים ולעיצובים שונים בתכלית ויש להניח כי גם בעתיד רכבי אודי השונים יחלקו ביניהם מאפיינים ואלמנטים עיצוביים רבים אך נראה שה Q2 החדש מצביע על הכיוון אליו ילכו דגמי המותג בעתיד הקרוב.

    באשר לעתיד היותר רחוק ליכט מצפה למעבר להנעה חשמלית וסבור כי גודלן הקומפקטי של יחידות ההנעה החשמליות יאפשר לשנות פרופורציות, לקצר סרחים עודפים ולהשתמש בתאי מנוע נמוכים בהרבה מה שיעניק למתכננים חופש רב לעיצובים אטרקטיביים יותר.

     

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    בשורה: אודי נוטשת את העיצוב המשמים

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.