• Ad
  • בכורה אירופאית לסובארו אאוטבק ו'לבורג', אצלנו בהמשך השנה

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אאוטבק החדשה שנחשפה בארה"ב' ו'לבורג' שנמכרת ביפן' תוצגנה בתערוכת ז'נבה בתחילת מרץ. סובארו מתמקדת בבטיחות בכלל, ובמערכות סיוע לנהג בפרט

    בלי הרבה הפתעות וזיקוקים ממשיכה סובארו את קו המוצרים השגרתי שלה, ומשגרת לאירופה את מחליפת ה'אאוטבק', וגרסת סטיישן חזקה של 'אימפרזה'.

    בתערוכת ז'נבה הקרובה, בתחילת חודש מרץ, תציג סובארו בבכורה אירופית את הדור השישי של סובארו אאוטבק, אשר הוצגה לראשונה בתערוכות שיקאגו וניו-יורק בתחילת השנה שעברה.
    אאוטבק החדשה לא מכילה טכנולוגיות פורצות דרך, אחד החידושים החשובים שלה הוא מכסה מנוע שעשוי מאלומיניום, אבל היא כן מנסה לרכב על גל הבטיחות שמביא לסובארו כבוד וגאווה.

    סובארו אאוטבק
    סובארו אאוטבק

    באירופה תשווק אאוטבק עם אחת המערכות היותר מושלמות לסיוע לנהג, שמכונה על-ידם “EyeSight” ומאחדת בתוכה כמה וכמה חיישני התראה מפני תאונות ופגיעה בהולכי רגל.
    המערכת, שנעזרת בין השאר בשתי מצלמות שמותקנות על השמשה הקדמית, מבצעת בלימת חירום אוטונומית לאחר שהנהג התעלם מן ההתראה הקולית שהשמיעה לו, וזאת אם חישבה ומצאה היתקלות קרובה עם כלי רכב, הולכי רגל, רוכבי אופניים או מפגעים פוטנציאליים אחרים מלפנים. המערכת גם מנהלת את המצערת, וכך מציעה בקרת שיוט אדפטיבית, ומונעת גם סטייה מנתיב הנסיעה.

    מהנדסי סובארו שיפרו את ה"אריזה" של המכונית על-ידי "דחיפת" השמשה הקדמית כחמישה ס"מ קדימה, ועל-ידי הארכתה ב-1.5 ס"מ. שיפור חשוב יותר לרווחת הנוסעים הושג בזכות הרחבתה של המכונית ב-1.8 ס"מ.

    באירופה תוצע המכונית עם מנוע בוקסר-בנזין בנפח 2.5 ליטר שמספק 175 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית רציפה, וסובארו כמובן לא ויתרה על התכונות החשובות יותר שלה, ושל אאוטבק: הנעה לכל הגלגלים ומרווח גחון מכובד של 22 ס"מ שמאפשר לה להסתובב חופשי על שבילי עפר.

    'לבורג' (Levorg), שכבר נמכרת מזה כחצי שנה ביפן ותוצג בז'נבה בבכורה אירופאית, היא למעשה גרסת סטיישן 'חמה' שמבוססת על אימפרזה, וכפי שכבר סיפרנו לכם היא תנחת בארץ הקודש לקראת סוף שנה זו או בתחילת שנה הבאה.

    סובארו לבורג
    סובארו לבורג

    מנוע הבוקסר-דיזל החדש של סובארו יוצע באירופה גם עם 'פורסטר', וגם הוא יחובר לתיבה אוטומטית רציפה, אלא ששיטת המיסוי הישראלית תדאג ככל הנראה להרחיק אותו מהישג ידם של ישראלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.