• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יש לנו חיבה גדולה לסיבי פחמן. החומר האקזוטי, הקשיח וקל המשקל שהגיע מעולם התעופה אל מסלולי המרוצים יכול להפוך כל דבר לסקסי ומדליק, על אחת כמה וכמה כשמדובר באופנוע. גם יצרניות האופנועים חושבות כך, ומציעות כדרך קבע שלל אביזרים ומכלולים מסיבי פחמן, הן כתוספות אפרטמרקט נפרדות והן כחלק מחבילה בגרסאות מיוחדות לאופנועים קיימים.



     סיבי פחמן הם לא בדיוק החיבור הטבעי עם אופנועי אינדיאן  – המעוררים אסוציאציה לקרוזרים שמנים, כבדים ומלאי כרום. אבל במקרה של אינדיאן FTR1200 שנבנה בהשראת אופנועי הפלאט טארק החיבור הזה נראה הרבה יותר טבעי והגיוני, וזאת הסיבה שהיצרנית האמריקאית החליטה להציג גרסה חדשה עמוסת סיבי פחמן תחת השם “קרבון” לאופנוע הספורטיבי והמדליק בהיצע שלה.

    גרסת הקרבון של אינדיאן FTR1200 מתבססת על גרסת ה-S הכוללת בין היתר שלדה צבועה באדום ומערכת פליטה של אקרפוביץ’ ומוסיפה אליה שלל מכלולים העשויים סיבי פחמן. בין היתר ניתן למצוא בגרסה החדשה מסיכה קדמית, מיכל דלק, כנף קדמית, חיפויי צד וכיסוי מושב אחורי/יחידת זנב העשויים כולם מהחומר השחור האקזוטי. מעבר לשדרוג המראה שמספקים חלקי סיבי הפחמן הם הורידו את משקלו של האופנוע השוקל 228 ק”ג יבשים, 7 ק”ג פחות מ-FTR1200 בגרסת S.



    מנוע הוי-טווין בנפח 1,203 סמ”ק נותר ללא שינוי ומספק 123 כ”ס -11.8 קג”מ בשרניים. יתר המכלולים ההיקפיים זהים לאלו של דגם ה-S, כולל המתלים מתוצרת זאקס עם בעלי כיונון מלא ומערכת הבלימה מתוצרת ברמבו.
    מחירו של אינדיאן FTR1200 בגרסת הקרבון עומד על 18,400 דולרים, כ-2,100 דולרים יותר מאשר FTR1200S. כרגע לא ידוע אם ומתי תגיע גרסה זו גם לישראל.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אינדיאן FTR1200 לובש סיבי פחמן

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.