• Ad
  • המדריך המלא להתגוננות מפני שוד רכב ואלימות בכביש
    "אתגר רשת" חדש שלח ילדים בני 9 עד 16 לפרוץ לסוכנויות רכב בצפון קרוליינה כדי לגנוב מכוניות. הילדים נתפסו, אבל "בזכות" מגפת קורונה הם לא נשלחו למעצר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    לא לגמרי ברור אם צריך להאשים בפרשה הזאת את השעמום שחווים ילדים בגלל הסגר הממושך, את תרבות הרשתות החברתיות אשר מאבדת את עצמה ואותנו תוך שהיא קובעת שפל חדש מידי כמה חודשים, או כמה ממנהיגי מדינות שהפכו את השוד והביזה של הקופה הציבורית לנורמה שמקרינה כלפי מטה. מה שבטוח זה שהסיפור הזה מעצבן את כל מי שאוהב מכוניות.

     

     

    משטרת צפון קרוליינה בארה"ב עצרה בשבוע שעבר 19 ילדים בני 9 עד 16 אשר "נענו לקריאת" אתגר רשת חדש ב'סנאפצ'ט' אשר עודד אותם לצלם את עצמם פורצים לסוכנויות למכירת רכב, גונבים כמה שיותר מכוניות ומצטלמים איתן במהלך "נסיעת כיף" או – במקרה הזה – נסיעת "הפגת שיעמום".

    התעלול הלא מבדח הזה החל כבר ב-17 במרץ, ועד שהמשטרה שמה את ידה על אותה קבוצת ילדים הם הספיקו לפרוץ ל-15 סוכנויות רכב בשני מחוזות, אל חלקן יותר מאשר פעם אחת, ולגנוב משם 46 מכוניות תוך כדי גרימת נזק לרכוש. אף אחד מן הילדים האלה לא מבוגר מספיק אפילו כדי לשחק ב"Grand Theft Auto" – לפחות לא לפי "ההתוויות הרשמיות" של המשחק החינוכי הזה, אבל לא יהיה מופרך להניח ששהות ארוכה מול מסכים גורמת לכולם לאבד – מי יותר ומי פחות – את תחושת המציאות. אז אחרי שלאותם ילדים נמאס כבר מ"אתגר הקינמון", ומאחר שחלקם עוד היו קטנים מכדי לשחק בשעתו ב"אתגר דלי הקרח", הם יצאו לפרוץ לסוכנויות רכב. השלל שלהם כלל, כאמור, 46 מכוניות, מתוצרת אאודי, לקסוס, וולוו, שברולט, פורד, טויוטה, הונדה, וסובארו. הערך הכולל של הגניבות: 1.1 מיליון דולר.

    אנשי משטרת ווינסטון-סאלם מסרו שמה שהניע את הילדים והנערים הוא "השיעמום בבית בגלל הסגר" ושכל המכוניות נלקחו ל"סיבוב שעמום" וננטשו. עד עתה נמצאו 40 מתוך 46 המכוניות הגנובות. מפאת גילם של החוגגים אי אפשר לעצור את רובם, וגם לאחר חקירה שבמהלכה נחשף אתגר הרשת הזה לא הצליחה המשטרה לקבל צווים מתאימים מבית המשפט לנוער. זאת מכיוון שלנוכח מגפת קורונה מתנגדים בתי המשפט לעצור בני נוער ומשחררים מאותם למעצר בית עם אזיק אלקטרוני. הבחור היחיד שנותר במעצר הוא בן 19 שנתפס עם אחת המכוניות הגנובות.

    בשונה מאשר בישראל, אשר משופעת בחוקים ובתקנות אבל פחות מצליחה לאכוף אותן, ודאי ככל שהדברים נוגעים לגניבות רכב – בארצות הברית גם כליאה היא עסק כלכלי, ויש מי שמרוויח מלהכניס אנשים לכלא. נכון לעכשיו טרם פורסם מה הרקע של אותם ילדים משועממים ומה היה מסלול החיים הצפוי שלהם, אבל רוב הסיכויים שאתגר הרשת המטומטם שבו השתתפו הסיט אותו לכיוונים אחרים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    ילדים, משעמם לכם בסגר? לכו לגנוב מכוניות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.