מקורות באודי חושפים כי החברה תשיק רכב ספורט נוסף עם מנוע מרכזי.
לפני קרוב ל-6 שנים אודי חשפה בתערוכת פריז את הקוואטרו קונספט, דגם תצוגה מעניין למכונית ספורט עוצמתית שתוכנן להעניק למותג נוכחות בנישת "רכבי העל" העממיים דוגמת הפורשה 718 והקיימן ולמלא את החלל בין ה-TT ל-R8.
ב-2011, באודי אף בנו אב טיפוס נוסע ומתפקד לרכב הספורט החדש וב-2012 מקורות בחברה טענו כי הפרויקט עבר להילוך גבוה.
בשטח, לעומת זאת, שום דבר לא התקדם ולפני מספר שנים החברה אף הודיעה כי היא מבטלת את הפרויקט לאחר בחינה מחודשת של כדאיותו הכלכלית.
עוד ב-TheCar:
הדפס לי מכונית על: רכב לוהט שנוצר במדפסת תלת מימד
אסטון מרטין DB11 היא המכונית החזקה בתולדות המותג
כעת נראה שכיוון הרוח השתנה שוב ומגזין הרכב הגרמניAutoBild מדווח כי אודי מתכננת מכונית ספורט חדשה תחת שם הקוד PO455.
על פי המגזין, המכונית, שככל הנראה תקרא R6, תעשה שימוש בפלטפורמה של דגם של יצרנית אחרת שבבעלות הקונצרן – הפורשה 718.
עם זאת, בניגוד לפורשה, ה-R6 צפויה להיות מצוידת, בהתאם לערכי היסוד של המותג מאינגולושטאט, בהנעה כפולה וגם המנוע צפוי להיות שונה מזה של פורשה ואת מנוע הבוקסר צפויה להחליף יחידת הנעה מבית אודי כשההערכות נעות בין מנוע וי 8 עם צמד מגדשי טורבו בנפח 4 ליטרים המוכר מכמה מדגמי המותג, לבין מנוע קטן יותר עם 6 צילינדרים כפי שנרמז בשם הדגם.
סביר להניח שאחרי שש שנים ולא מעט הבטחות שלא מומשו אתם מסרבים להתרגש הפעם ומרגישים די סקפטיים לגבי הסיכויים שהפעם זה באמת יקרה, אולם בהחלט ניתן לציין כי לאחרונה החליטו במטה החברה להתייחס ברצינות לגרסאות הספורטיביות של המותג ולאגד אותן, בדומה ל-M של ב.מ.וו ו-AMG של מרצדס, תחת חטיבה עצמאית חדשה וממוקדת מטרה בשם RS שבראשה עומד לא אחר מסטפן וינקלמן, מי שהיה מנכ"ל למבורגיני בעבר.
מגזין AutoBild נחשב כאמין ובעל מקורות טובים בתעשיה המקומית, אבל אפילו אם אתם חובבים אדוקים של המותג בשלב זה עוד לא היינו רצים לשבור את קופות החסכון לטובת המכונית החדשה.