Ad

מרצדס אנטוס: חלוקה במשקל כבד

אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מרצדס מציגה את אנטוס, משאית חלוקה לצד הכבד של הסקלה

ב-2012 הכריזה מרצדס על אנטוס, משאית לעבודות חלוקה כבדות ועבודות קו קצרות. דגם זה, שהחליף את ה'אקסור', מוצע במגוון גרסאות שלדה, תא-נהג ומנועים – ומעתה עומדים אלה האחרונים בתקן אירו 6.

'אנטוס' מוצע כמשאית וראש-גורר ממשקל כולל של 18 טונה ועד 44 טונה, עם בסיס גלגלים באורכים שבין 265 ל-670 ס"מ. אנטוס מוצע בשתי גרסאות לפי הייעוד: LOADER – עם משקל עצמי נמוך ו-VOLUMER – עבור נפח הובלה רב יותר עם שלדה נמוכה.

שלושה מנועים מוצעים: OM 936 בנפח 7.7 ליטר, OM 470 בנפח 10.7 ליטר ו-OM 471 בנפח 12.8 ליטר, ושלושתם יחד מציעים 13 רמות הספק בטווח שנע בין 238 כ"ס (ב-2,200 סל"ד) ל-503 כ"ס (ב-1,800 סל"ד) והמומנט מ-1,000 נ"מ (1,200-1,600 סל"ד) ועד 2,500 נ"מ (ב-1,100 סל"ד).

אנטוס מוצע עם שישה סוגים שונים של תאי נהג, כולם ברוחב 230 ס"מ וכל אחד מהם מותאם לסוג עבודה שונה. על פי מרצדס, "תחנת העבודה" של הנהג מצטיינת בהנדסת אנוש מתקדמת ובתכנון המבוסס על אופי העבודה הייחודי של רכב שכזה.

הדגם החדש מוצע עם שלדה רחבה מקודמו, הגה חדש תלוי-מהירות ומדויק במיוחד, מתלים חדשים (כולם כריות אוויר) וסרן אחורי דינמי (רק ב-4×2) ששומר על יציבות כיוונית. עוד מציינים במרצדס שמרווחי הטיפול הם עד 150,000 ק"מ (לפי המנוע) והעיצוב הבוטה יחסית יעיל אווירודינמית לחיסכון בדלק, ממש כמו הצמיגים עם התנגדות יעילה לגלגול.

  • Ad
  • Ad
  • Ad