• Ad
  • הצרפתים מכוונים גבוה עם יורשת ל-C6 שתושק תחת מותג DS

    אחרי שנים של נסיונות כושלים לנגוס בשליטה המוחלטת של הגרמנים בשוק היוקרה, ב-PSA מקווים שהפעם הם סוף סוף בדרך הנכונה עם מכונית סאלון חדשה של DS
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים
    קונספט נומרו 9 - נותר רק לקוות שמכונית הדגל של DS תראה כך
    קונספט נומרו 9 – נותר רק לקוות שמכונית הדגל של DS תראה כך

    לפני כשנה וחצי בכירי קונצרן PSA הצרפתי החליטו, כחלק מצעדי ההתייעלות בעקבות המשבר הקשה אליו נקלע הקונצרן, לעשות רה-ארגון במותגים שתחת חסותו.
    במסגרת אותה מחשבה מחודשת הוחלט כי פיג'ו תמצב את עצמה בהשראת פולקסווגן כנוגעת בפרימיום, סיטרואן תפנה לקהל עממי יותר אך לא תעשה זאת בהשראת מכוניות תקציב לשווקים מתפתחים כמו דאצ’יה של רנו, אלא בעזרת מחשבה מחוץ לקופסה, ואילו תת המותג DS יקבל יישות עצמאית וינסה להישיר מבט ליצרני היוקרה הגרמניים עם דגמים מסוגננים ומאובזרים שיציעו חלופה איכותית מספיק אך בה בעת גם רעננה לשמרנות הגרמנית.
    בהתאם לאותו רה-ארגון של מותגי הקונצרן כעת אנו מתבשרים, כך על פי דיווח במגזין "AUTO-MOTO" הצרפתי, כי ב-PSA שוקדים במרץ על פיתוחה של מכונית סאלון שתהווה תחליף ל-סיטרואן C6 ותנסה, פעם נוספת, להציע ללקוחות היוקרה שיק צרפתי וניחוחות בוטיק, אך בניגוד לעבר הפעם זו תושק תחת מותג DS.

    על פי הדיווח במגזין, מכונית הסאלון החדשה תקרא DS8 ותעשה שימוש בפלטפורמה המודולרית החדשה של הקונצרן בגרסה מאורכת שתאפשר לה להימתח לכחמישה מטרים מפגוש לפגוש.
    המכונית החדשה תהיה זמינה בשווקים השונים של הקונצרן מאירופה ועד סין, בה מותג היוקרה הצרפתי זוכה להצלחה גדולה.
    הציפיה לנתח מכירות גדול ברפובליקה העממית ממקדת את המתכננים במנועי 4 צילינדרים מוגדשי טורבו ולא במנועי וי 6 או וי 8 עליהם חל בסין מיסוי גבוה.

    האם יש סיכוי להפר את ההגמוניה המוחלטת של הגרמנים בסגמנט?
    האם יש סיכוי להפר את ההגמוניה המוחלטת של הגרמנים בסגמנט?

    בשלב זה אין יותר מדי רמזים באשר למראה של מכונית הסאלון החדשה, אך נותר רק לקוות שהיא תשאב כמה שיותר השראה מדגמי הקונספט מטרופליס ונומרו 9 המרהיבים.
    האם הפעם, תחת מיתוג מחדש ועם לוגו שונה בחזית, סוף סוף ב-PSA יצליחו לעלות על הנוסחה שתאפשר להם לשכוח כישלונות כמו ה-C6, לשחזר את ההצלחה של ה- DS האגדית ולנגוס בהגמוניה המוחלטת של הגרמנים בסגמנט? ימים יגידו.

     

    סיטרואן יורדת ממתלים פניאומטיים

     

     

    54546566

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.