• Ad
  • החזון שלנו: טיפול יעיל בתקלות סדרתיות בכלי רכב
    אי אפשר לצפות שלא יהיו תקלות בכלי רכב, אבל צריך לדרוש מיצרניות רכב לטפל בתקלות סדרתיות ולדאוג ללקוחות שלהן כאשר מתגלות תקלות כאלה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    כלי רכב הם מוצרים טכנולוגיים מורכבים מאד שפועלים בתנאים שמפעילים לחץ וכוח על מכלולים שונים וגורמים לבלאי. כלי רכב מתוכננים לתפקוד מיטבי בתנאים כאלה, אבל אין אפשרות להימנע לגמרי מתקלות שנובעות מתכנון לקוי או מבעיות ייצור.

     

     

    כאשר תקלת תכנון או כשל ייצור מופיעים במספר רב של כלי רכב מדובר ב"כשל סדרתי", ובמצב כזה אנחנו, ובמדינות אחרות גם החוק, מצפים מיצרניות רכב לקחת אחריות ולתקן תקלות כאלה על חשבונן.
    במילים אחרות – אמנם אי אפשר לצפות שלעולם לא יהיו טעויות ותקלות – אבל יש מקום לדרוש ממי שייצר ומכר מוצר לקוי לתקן אותו, ולטפל ברגישות ובהוגנות בלקוחות שרכשו אותו.

    כלי רכב, בשונה ממוצרי צריכה אחרים, נעים במרחבים ציבוריים וכמעט כל תקלה במערכת חיונית עלולה לגרום לאובדן שליטה או לעצירה לא מתוכננת. תקלות סדרתיות בכלי רכב לא רק גורמות לנזק כלכלי, ולא מסכנות רק את מי שנוהג או נוסע ברכב התקול – אלא מעמידות בסכנה גם את שאר משתמשי הדרך. האחריות של היצרניות כלפי בעלי הרכב והציבור כולו, לכן, היא לא רק במישור הצרכני והכלכלי אלא בראש ובראשונה במישור הבטיחותי. לכן נדרש יישום מהיר ואפקטיבי של פתרונות יעילים.

    ממדינה שדואגת לאזרחיה צריך לצפות שניטור וטיפול בתקלות סדרתיות בכלי רכב ימוקמו במיקום גבוה בסדרי העדיפויות – ושלקברניטי משרד התחבורה תהיה מוטיבציה ליזום פעולות שיאלצו את יצרניות הרכב לעשות את הדבר הנכון. זה לא המצב בישראל.

    למרבה הצער, ממשלות ישראל לא השכילו לקיים גוף שיינטר תקלות בכלי רכב, ייצג את בעלי הרכב ואת האינטרס הציבורי בתחום הבטיחות, ויצמצם את הנזקים הכלכליים והבטיחותיים שנגרמים לאזרחי המדינה.
    החזון שלנו הוא להסתייע בציבור בעלי הרכב בישראל ויחד איתם לוודא שיצרניות הרכב מודעות לכשלים סדרתיים בכלי רכב מתוצרתן וללחוץ עליהן לעשות את הדבר הנכון. אנחנו נאלצים למלא את הריק שהממשלה לא ממלאת.

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    החזון שלנו: טיפול יעיל בתקלות סדרתיות בכלי רכב

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.