• Ad
  • אבי צור
    אבי צור, מי שעד לפני חצי שנה ניהל את קבוצת פולקסוואגן, עובר לנהל את דוד לובינסקי, יבואנית פיז'ו, סיטרואן ו-MG. דורי מנור, שכיהן בתפקיד עד עתה ימונה ליו"ר החברה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    דוד לובינסקי הודיעה היום על מינויו של אבי צור לתפקיד מנכ"ל החברה. צור יחליף את דורי מנור, מבעלי החברה, שימונה ליו"ר החברה אשר יחליף את יצחק מנור שמעתה יכהן כנשיא 'מנור אחזקות'.

    צור (52) היה בעבר מנכ"ל מרצדס ובשש השנים האחרונות כיהן כמנכ"ל צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת פולקסוואגן. במהלך התקופה הפך את החברה ליבואנית השנייה בגודלה עם נתח שוק של 12.6% בחישוב תשעת החודשים הראשונים של 2014. באפריל השנה פרש מרצונו ובחודשים האחרונים היה שותף במיזמים במסגרת קבוצת אלייד, בעלת השליטה בצ'מפיון מוטורס.

    קבוצת לובינסקי שנוסדה ב-1936 היא חברה בבעלות פרטית ומיום הקמתה מנהלים אותה בני המשפחה: דוד לובינסקי, האב המייסד, יצחק מנור, חתנו של לובינסקי, ועד עתה דורי מנור, בנו של יצחק מנור. עם כניסת צור לתפקיד דורי מנור ימונה ליו"ר הקבוצה ויצחק מנור ימונה לנשיא 'מנו אחזקות'.

    עבור חברה המתנהלת מיום הקמתה כעסק משפחתי, מינוי מנכ"ל חיצוני אינו פשוט ומאוד משמעותי. זהו גם מהלך דומה לזה שבוצע בחברה משפחתית אחרת, בני משה קרסו, יבואנית רנו, ניסאן ואינפיניטי. שם ב-2005 פינו בני המשפחה את מקומם בהנהלת החברה לטובת מנהלים חיצוניים.

    בפני צור אתגר גדול – הגדלה משמעותית של המכירות ונתח השוק בכל המותגים המיובאים על-ידי דוד לובינסקי. קבוצת לובינסקי פועלת בישראל כיבואנית פיז'ו, סיטרואן ו-MG הסינית וגם פולריס ואופנועי KTM. בנוסף לחברה פעילות בתחום המצברים והליסינג. יבואנית דוד לובינסקי קטנה בהרבה ביחס לצ'מפיון מוטורס – היא נמצאת במקום העשירי מבין יבואניות הרכב עם נתח שוק של 3.5% מתחילת השנה ועד סוף ספטמבר.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    אבי צור מונה למנכ"ל דוד לובינסקי

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.