• Ad
  • שבע שנים לאחר שהציגה את מכונית הקופה הא-סימטרית, יונדאי חושפת דור חדש לוולוסטר ששומר על מאפייני העיצוב העיקריים אך מציג חזות מעט פחות יוצאת דופן. בתפריט שיפור משמעותי ביכולות הדינמיות וגרסת קצה עם 275 כ"ס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    שבע שנים בדיוק אחרי שיונדאי חשפה את מכונית הקופה הא-סימטרית שלה בתערוכת דטרויט 2011, הענקית מקוריאה בחרה השנה שוב בתערוכת הרכב של צפון אמריקה כדי לחשוף את הדור השני של הוולוסטר.

    גם בדורה החדש מכונית הקופה הקומפקטית שומרת על התצורה הא-סימטרית הייחודית שלה עם דלת גדולה בודדת בצד הנהג וצמד דלתות קטנות יותר בצד הנוסע לטובת גישה נוחה יותר לשורת המושבים השנייה.

    הוולוסטר החדשה גם שומרת על קווי העיצוב הכלליים של קודמתה, אך אלמנטים ייחודים לדגם כמו אותו חלון אחורי שנמשך לגג והיה חצוי על ידי ספוילר במרכזו נעלמו לטובת מראה מעט יותר קונבנציונלי ופרקטי. עם זאת, הוולוסטר החדשה היא עדיין מכונית מאוד לא שגרתית בנוף המשמים סביב אך ניכר כי ביונדאי החליטו הפעם ליצור קשר ברור יותר לדגמי החברה ובמיוחד ל-i30 החדשה שהוולוסטר הנוכחית נראית כמו גרסת קופה 3 דלתות מוחצנת שלה.

    הפרונט כולל סבכה טרפזית גדולה שיש גם ב-i30 ובאלנטרה, אבל זו של הוולוסטר גדולה יותר וככל הנראה שלא במקרה מזכירה בשילוב הפנסים את הפרונט של הפוקוס RS הביצועיסטית.

    הוולוסטר החדשה שומרת על מימדים דומים ליוצאת עם תפיחה קטנה של כ-2 סנטימטרים לאורך וסנטימטר לרוחב. הגובה הכללי נשאר זהה, אך הגג כעת פחות משתפל בחדות לאחור ולכן מאפשר גם לאנשים מבוגרים לשבת בנוחות יחסית מאחור מבלי לטפח מערכת יחסים אינטימית עם התקרה.

    למרות הדמיון בעיצוב ובמימדים, לא מדובר במתיחת פנים נרחבת אלא במכונית חדשה לגמרי היושבת על פלטפורמה שונה ומתקדמת יותר (הוולוסטר הקודמת השתמשה בפלטפורמת האקסנט הבסיסית) שתאפשר לרכב, לא מעט בשל מתלה רב חיבורי מאחור, להציג יכולות דינמיות משופרות.

    עוד ב-TheCar:
    פולקסווגן גולף GTI במבחן: ממחזרת הצלחה
    פול גז בניוטרל: אלו הן מכוניות הספורט שעלו על כבישי ישראל ב-2017
    מבחן דרכים לפיג'ו 308Gti: האריה ששאג

    תא הנוסעים של הולוסטר החדשה שונה לחלוטין מזה של הדור היוצא ואת הדשבורד המבורדק עמוס הזוויות שאפיין את דור הדגמים הקודם של יונדאי מחליף כעת דשבורד עם קווים נקיים ומסך גדול במרכזו.
    מפרט האבזור כולל  מערכת בידור מתקדמת עם מסך 8', מצלמת רוורס, קישוריות בלוטות' ותאימות מלאה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי.
    גרסאות מאובזרות יצוידו גם בתצוגה עילית ללוח המחוונים על השמשה ומערכת שמע משופרת מבית אינפיניטי. כמו כן ניתן לציין משטח הטענה אלחוטי לטלפונים ניידים.

    הוולוסטר תצויד גם במגוון מערכות בטיחות אקטיביות עם בקרה אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת עמעום אור גבוה אוטומטי למניעת סנוור ובלימת חירום אוטונומית.

    הוולוסטר תוצע במספר גרסאות מנוע כשדגם הבסיס, לפחות בשוק האמריקאי, יצויד במנוע 2.0 ליטרים אטמוספרי שעובד במחזור אטקנסון (זהה לזה שניתן יהיה למצוא גם בקיה פורטה החדשה שנחשפה בדטרויט) ומפיק 147 כ"ס – 15 כ"ס יותר מאשר במנוע של גרסת הבסיס של הדור היוצא שצוידה במנוע 1.6 אטמוספרי. דגם זה יוצע עם תיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית פלנטרית בניגוד לכפולת המצמדים בדור היוצא.
    מעליו ניתן יהיה לפגוש את דגם הטורבו שיעשה שימוש באותה יחידת הנעה ששימשה את הוולוסטר טורבו הקודמת עם 201 כ"ס ממנוע בנפח 1.6 ליטרים וזה ישודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית כפולת מצמד עם 7 יחסי העברה.

    בפסגת ההיצע תתמקם גרסת N חדשה עם מנוע 2.0 ליטרים מוגדש המפיק 275 כ"ס שבשילוב  גיר 6 הילוכים ידני, חישוקי 19", מתלים מקושחים, מוטות מייצבים רחבים, בלמים מוגדלים ודיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני קדמי מבטיחה ליצוק תוכן ממשי במראה הספורטיבי ומתיימרת להתחרות במיטב רכבי ההוט-האצ' האירופאים.

    הייצור של הולוסטר החדשה  צפוי להתחיל ברבעון השני של 2018 והיא תגיע לשוק המרכזי שלה בארצות הברית לקראת מחצית השנה.
    שיווק הולוסטר בשוק הישראלי הופסק לפני כשנה בשל ביקושים נמוכים ובשלב זה לא לגמרי ברור אם ומתי הספורטיבית של יונדאי תגיע לארץ.

     

     

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    יונדאי מציגה דור חדש של ולוסטר

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.