• Ad
  • מיצובישי: תערוכת טוקיו 2013
    רכב פנאי קטן יותר מאאוטלנדר, מחליפיהם של טנדר האנטר ופאג'רו וגם קרוסאובר שבעה מושבים שלמעשה מחליף את המיניוואן גרנדיס
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מיצובישי כבר הודיעה שהנעה אלטרנטיבית תהיה סימן ההיכר של כל דגמי הפנאי שלה בשנתיים הקרובות. 'כלמוביל', היבואנית מתכננת לנצל זאת גם כדי להציע בישראל ליין רחב של דגמים חשמליים וגם כדי להדגיש את החדשנות שבמותג.

    במהלך שנה הבאה יוצע בישראל אאוטלנדר המחודש. הדגם המחודש הוצג בתערוכת פריז האחרונה ששעריה ננעלו לפני ימים ספורים. עיקר השינוי נמצא בעיצוב בדגש על החרטום החדש שעתיד לייצג את כל דגמי הפנאי של החברה בשנים הקרובות. בתערוכת פריז הדגם הגודר כקונספט אבל מן הראוי להזכיר שגם דגמי הקונספט הקודמים של היצרנית שנחשפו בתקופה האחרונה הציגו מראה כללי דומה.

    לצד האאוטלנדר ישווק בישראל במהלך 2015 גם מחליפו של ASX – רכב פנאי קומפקטי קטן יותר מאאוטלנדר. הדגם הנוכחי הוצג ב-2010 והוא תולדה של שיתוף פעולה בין מיצובישי וקונצרן PSA (פיז'ו וסיטרואן שלהם דגמים זהים). כמעט מיום השקתו מדווחת היבואנית על רצונה לייבאו ארצה, אולם העדר תיבה אוטומטית בתקינה אירופית מנעה את הגעתו (כמו גם את אחיו התאומים לבית פיז'ו וסיטרואן). הדגם החדש נחשף כקונספט בשם 'XR' בתערוכת טוקיו האחרונה (נובמבר 2013) והגרסה הסדרתית צפוי להופיע בקרוב.

    מחליף ה-ASX יתבסס על פלטפורמת אאוטלנדר וגם יוצע בגרסת PHEV חשמלית נטענת. אולם להבדיל מאאוטלנדר החשמלי שמוצע רק בגרסת הנעה כפולה, ASX החדש יוצע עם הנעה קדמית.

    ב-2016 צפויים להגיע שני דגמים חדשים: מחליפיהם של פאג'רו וגרנדיס. גם השניים האלה הוצגו כדגמי קונספט לצד מחליף ASX בתערוכת טוקיו כשמחליף פאג'רו נקרא 'GC-PHEV' ומחליף גרנדיס נקרא 'AR'. ברוח התקופה, מיצובישי מגדירה את מחליף הגרנדיס כקרוסאובר בין ג'יפון למיניוואן שיכול להוביל שבעה נוסעים. כמו מחליף ASX גם השניים ישווקו בגרסאות חשמליות נטענות לצד גרסאות בנזין ודיזל.

    מיצובישי האנטר החדש (L200) צפוי להופיע בישראל במהלך 2015 ולפני מחליפי פאג'רו וגרנדיס. גם הטנדר כבר הוצג כקונספט אולם עיצובו של הקדימון לא מתיישב עם הקו החדש של היצרנית. הסיבה: דגם הקונספט של הטנדר הוצג בתערוכת ז'נבה 2013, לפני דגמי הקונספט האחרים. היות וגם כך עיצובו של טנדר הקונספט (GR-HEV) נראה לא מציאותי, לא יהיה זה מפתיע לגלות שהגרסה הסדרתית תציע מראה שיישר קו עם שאר דגמי המותג החדשים והמתחדשים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    תוכניות יבואנית מיצובישי לשנתיים הקרובות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.