• Ad
  • דור שני של קאפצ'ור, כעת על בסיס פלטפורמה מודולרית חדשה, נוחת לתוך קטגוריית המיני-קרוסאוברים הגדושה. המחיר: 125-140,000 שקלים.
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    רנו הייתה בין יצרניות הרכב הראשונות שנכנסו אל קטגוריית המיני קרוסאוברים – קרוסאוברים שמבוססים על מכוניות סופר מיני. בשנת 2013 הוצג קאפצ'ור, גרסה מוגבהת ומעוצבת לקליאו המדליקה, וכך הקדימה רנו לא מעט מתחרות וקטפה נתח שוק גדול, לפחות באירופה, בקטגוריה שהתפתחה במהירות. שבע שנים לאחר מכן עמוסה קטגוריית המיני קרוסאוברים בהמוני מתחרים אופנתיים, ורנו שולחת למערכה דור שני של קאפצ'ור, הפעם כזה שמבוסס על דור חדש של קליאו. באחור שלא לא מעט חודשים, חלקו באשמת הקורונה, מושק קאפצ'ור החדש בישראל כדי להתעמת עם להיטי מכירות ובהם קיה סטוניק, יונדאי קונה וסיאט ארונה, וגם מול מתחרה רענן מבית פיז'ו – ה-2008.

    קאפצ'ור, כמו קליאו החדשה, מבוסס על פלטפורמת CMP-B המודולרית והמודרנית, ושני הדגמים התאמצו לשמר את מאפייני העיצוב המוכרים והמרשימים של הדור שקדם להם. עובדה זאת מטשטשת מעט את הגידול המשמעותי של ממדי הגוף: האורך הוגדל ב-11 סנטימטרים ל-423 ס"מ, בסיס הגלגלים נמתח ב-4 סנטימטרים ל-264 ס"מ, ואילו לרוחב הכולל נוספו שני סנטימטרים והוא עומד כעת על  180 ס"מ.

    קו חלונות הצד גבוה יותר, וקשתות הגלגלים תפוחות ומודגשות, ואלה מקנים לקאפצ'ור החדש מראה שרירי ומסיבי יותר. הפנסים הקדמיים והאחוריים עוצבו בתצורת האות C שאופיינית לדור המוצרים העדכני של רנו, והם מוסיפים ניחוח עדכני. הגידול במידות אמור לתקן את אחת מנקודות התורפה של הדור היוצא, שהיא המרחב הפנימי, ובהתרשמות ראשונית נראה שהמושב האחורי, שנע על גבי מסילה, מספק מקום לשני מבוגרים

    אצלנו יוצע קאפצ'ור החדש עם מנוע ה-1.33 ליטר שפותח בשיתוף פעולה כם מרצדס ומניע מספר דגמים של רנו וניסאן, והוא מגיע עם שתי רמות הספק: 130 כוחות סוס ברמת האבזור הבסיסית שנקראת 'אינטנס', ו-155 כוחות סוס ברמות האבזור הבכירות, שנקראות 'אקזקיוטיב' ו'אדישן'. בכל הגרסאות מחובר המנוע לתיבת ההילוכים רובוטית עם מצמד כפול ושבעה יחסי העברה. בחו"ל מוצעת גם גרסה היברידית-נטענת, עם צמד מנועים חשמלים וטווח נסיעה מרבי של 50 קילומטרים "על חשמל", אבל אלינו היא תגיע רק לקראת סוף 2021. גרסת דיזל, שהוצעה בדור הקודם, לא תגיע לישראל.

     



    מערך הבטיחות של קאפצ'ור כולל, כסטנדרט, מערכת בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. בשתי רמות האבזור הבכירות מצטרפות גם מערכות התרעה מפני תנועה בשטחים מתים, תאורת אור גבוה אדפטיבית וזיהוי תמרורים.

    המיצוב של קאפצ'ור בשוק הישראלי ממקם אותו באמצע הדרך. הוא יקר יות מסיאט 'ארונה', יונדאי 'וניו' וקיה 'סטוניק', ופחות יקר ממאזדה CX3. מחירו, ברמת האבזור הבסיסית, מתחיל ב-125 אלף שקלים, עם אבזור שכולל מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 7 אינטש שכוללת מצלמת חניה, ויש לו חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, בלם יד חשמלי, מפתח חכם וחישוקים קלים בקוטר 17 אינטש.

    תמורת רמת האבזור 'אקזקיוטיב' תידרשו לשלם 133 אלף ש"ח ותקבלו, בנוסף, גם מסך מולטימדיה אנכי בגודל 9.3 אינטש, לוח מחוונים דיגיטלי מלא,, תאורת אווירה, ריפודים בשילוב דמוי עור וחישוקי 18 אינטש. אם תוסיפו על זה עוד 7,000 שקלים תקבלו את גרסת 'אדישן' שמוסיפה על אלה גם גג שמש פנורמי, משטח טעינה אלחוטי לטלפונים ומערכת חניה אוטומטית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רנו קאפצ'ור החדש בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.