• Ad
  • רכב השטח אינאוס גרנדיר ישווק בישראל על-ידי יוניברסל מוטורס
    היבואנית של קבוצת ג'נרל מוטורס תשווק בישראל יצרנית רכב חדשה וחסרת ניסיון אשר הביאה לעולם מוצר ייחודי: תחליף ג'יפ מודרני אשר נכנס לריק שהותירו בשטח כמעט כל יצרניות הרכב הגדולות
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת יוניברסל מוטורס, יבואנית קבוצת ג'נרל מוטורס לישראל, חתמה מוקדם יותר החודש על הסכם זיכיון לייבוא ושיווק רכבי השטח הייחודיים של חברת אינאוס (INEOS) – יצרנית רכב חדשה-דנדשה אשר זה עתה החלה לייצר "ג'יפ" מודרני, או, בעצם, תחליף ללנד-רובר 'דיפנדר' המקורי. רכב השטח החדש הוא כלי ייעודי לנהיגת שטח על בסיס טכנולוגיות של ב.מ.וו ומגנה שטייר. יוניברסל מוטורס מבטיחה לייבא את הכלים הראשונים של אינאוס כבר בחודשים הבאים ולמכור אותם בישראל עוד בשנת 2022.

     

    רכב השטח אינאוס גרנדיר ישווק בישראל על-ידי יוניברסל מוטורס

     

    אינאוס הוא תאגיד גדול שמייצר מוצרים פטרוכימיים, כימיקלים ומוצרים שמבוססים על נפט, ופעיל ב-26 מדינות ברחבי העולם עם מחזור מכירות של יותר מ-60 מיליארד דולר בשנה. חטיבת הרכב של החברה הוקמה בשנת 2017 לאחר שיו"ר הקבוצה, המיליארדר ג'ים רטקליף, זיהה ששוק רכבי השטח האמיתיים בעולם כמעט ונכחד על-ידי הקרוסאוברים ורוב יצרניות הרכב פרשו ממנו.

    במקור ניסה רטקליף לפתח את הפרויקט שלו עם יגואר לנד-רובר, אולם לאחר שזאת לא הביעה עניין הוא פנה אל מי שפעם הייתה הבעלים שלה – חברת ב.מ.וו הגרמנית, ורכש ממנה טכנולוגיה וסיוע. במקביל, אינאוס נעזרת בחברת מגנה שטייר, שהיא גם חברת הנדסה, גם ספקית משנה גדולה לתעשיית הרכב וגם מייצרת כלי רכב ייחודיים עבור מספר יצרניות רכב. ככל הידוע, בשלוש השנים הראשונות לקיומה של החברה, ועוד לפני שהיא ייצרה כלי רכב בודד בייצור סדרתי, הושקעו בה כ-330 מיליון דולר וסך ההתחייבויות שלה עומד על כ-860 מיליון דולר.

     

    יוניברסל מוטורס מבטיחה לייבא את הכלים הראשונים של אינאוס כבר בחודשים הבאים ולמכור אותם בישראל עוד בשנת 2022.

     

    דגם הרכב הראשון של אינאוס, שנקרא 'גרנדיר 4×4', הונדס ותוכנן להיות יורש מודרני של לנד-רובר דיפנדר לאחר שייצורו של זה הופסק והוא הוחלף בצעצוע פחות קשוח. ככזה בנוי גרנדיר על בסיס שלדת סולם נפרדת שעשויה מפלדה, ומערכת ההינע שלו מבוססת על מתלים מתקדמים, רב-חיבוריים, עם מהלך ארוך במיוחד.

    גרנדיר 4X4 מונע באמצעות מנועי טורבו-בנזין וטורבו-דיזל 6 צילנדריים בנפח 3.0 ליטר מתוצרת ב.מ.וו, אשר מחוברים לתיבת ההילוכים האוטומטית הוותיקה של החברה מבוואריה, מתוצרת ZF ועם עם 8 יחסי העברה.

     

    יוניברסל מוטורס מבטיחה לייבא את הכלים הראשונים של אינאוס כבר בחודשים הבאים ולמכור אותם בישראל עוד בשנת 2022.

     

    במקור התכוונה אינאוס לבנות חלק מן הגרנדיר בוויילס, בריטניה, וחלק ממנו בפורטוגל. אבל בשנה שעברה רכשה החברה את קומפלקס "סמארטוויל" אשר ממוקם בעיר האמבאך שעל גבול צרפת וגרמניה. קומפלקס זה, שבו ישנם גם אמצעי ההרכבה של הרכב עצמו וגם מפעלים של ספקיות משנה של היצרנית, שימש את מרצדס מאז שזאת החלה לייצר בו את מכוניות 'סמארט'. מרצדס, כזכור, מכרה את מחצית הבעלות במותג 'סמארט' לג'ילי הסינית, והעבירה את הייצור לסין. אגב, אינאוס תמשיך לייצר על קווי הייצור הקיימים בהאמבך סדרות קטנות של סמארט EQ פורטו החשמלית, וזאת לצד כלי הרכב שהיא פיתחה ותייצר תחת שמה.

     

    יוניברסל מוטורס מבטיחה לייבא את הכלים הראשונים של אינאוס כבר בחודשים הבאים ולמכור אותם בישראל עוד בשנת 2022.

     

    אנשי אינאוס דיווחו בעבר על כ-50,000 "הבעות עניין" שקיבלו מלקוחות, והם מתכוונים לייצר את גרנדיר שלהם במספר די פנטסטי של 25,000 יחידות בשנה – מספר גדול מאד עבור כלי שטח ייעודי ולא זול.

    תחילת הייצור הסדרתי בהיקף מלא של גרנדיר מתוכננת לעצם הימים האלה, כלומר שעם תחילת מכירתו בישראל זאת תהיה אחת ההזדמנויות הנדירות שבהן כלי רכב חדש, של יצרנית רכב חדשה, הוצע אצלנו למכירה מיד לאחר תחילת הייצור שלו. המחיר של גרנדיר לא צפוי להיות עממי או זול, אבל הוא נכנס לפלח שוק מאד מעניין שבו משחקים מעט מאד מתחרים ראויים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רכב השטח אינאוס גרנדיר ישווק בישראל על-ידי יוניברסל מוטורס

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.