• Ad
  • הנירו ההיברידית של קיה קבעה שיא גינס חדש לאחר שהשלימה כמעט 6000 קילומטרים בין לוס אנג'לס לניו יורק עם צריכת דלק ממוצעת של 32.5 קילומטרים לליטר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    Niro Guinness World Record

    מסע דרכים מחוף לחוף נמצא ברשימת "הצריך לעשות" של לא מעט אנשים בעלי יצר הרפתקני. עם זאת, על אף שטיול ברחבי ארצות הברית לא מצריך יכולת אקסטרימיות יוצאות דופן ובכל חור ניתן למצוא שפע מוטלים במחיר סביר ורשתות מזון מהיר, מרבית הישראלים לא מגשמים את החלום הזה מכל מיני סיבות – הגיוניות יותר או פחות.

    בין היתר יש הסבורים שכמות הדלק הנדרשת למסע כזה היא אדירה ואפילו במחירים הזולים של ארצות הברית צפויה להיות כבדה מאוד על הכיס.
    יתכן שיש משהו בדבריהם אם הם מתכננים לעשות את המסע על סיפונה של מכונית שרירים אמריקאית קלאסית עם מנוע וי 8 צמא או עם מוטורהום ענק, אבל מסתבר שעל סיפונה של הקיה נירו ההיברידית החדשה אפשר להשלים את הדרך מחוף לחוף עם בסך הכל 4 עצירות תדלוק כפי שהוכח לאחרונה במסע בין 5980 קילומטרים מבניין עיריית לוס אנג'לס לבניין עיריית ניו יורק.

    במהלך המסע הקיה נירו צרכה רק 183.5 ליטרים של בנזין נטול עופרת ורשמה צריכת דלק ממוצעת של 32.5 קילומטרים לליטר, הישג שיאפשר לה להיכנס למהדורה הבאה של ספר השיאים של גינס תחת התואר "המכונית ההיברידית החסכונית ביותר מחוף לחוף"

    את ההישג רשם הנהג ווין גרדס ביחד הנווט רוברט ווינגר. גרדס נחשב למומחה בנהיגה חסכונית והוא קבע כמה הישגים מרשימים ושיאי גינס על סיפונן של מכוניות שונות ביניהן: פולקסווגן פאסאט דיזל, אודי A4 וקיה אופטימה היברידית

    עוד ב-TheCar:
    קיה נירו במבחן: תפס מרובה?
    יונדאי משיקה את 'איוניק' בישראל
    שיא גינס חדש: 35.5 קילומטרים לליטר במסע חוצה אירופה

    קיה נירו גינס 2

    Niro Guinness World Record

    הנירו של קיה המצוידת במראה במחוזות רכבי הפנאי זהה מבחינה מכאנית ליונאי איוניק ושתיהן מבוססת על פלטפורמה חדשה וייעודית של הקונצרן הקוריאני למכוניות היברידיות, היברידיות נטענות ובהמשך גם חשמליות ומציגה מערכת הנעה המשלבת בין מנוע בנזין בנפח 1.6 המפיק 103 כ"ס למנוע חשמלי המפיק 43 כ"ס שביחד מעברים את הכוח לגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים רובוטית.
    "אנחנו מאוד שמחים על הנתונים שהשגנו במסע זה," ציין אורת הדריק סגן מנהל חטיבת המוצרים של קיה בצפון אמריקה. "המטרה שלנו הייתה לבנות רכב נאה, אופנתי ושימושי שיכול להיות חסכוני מאוד בתנאי אמת ביום יום והחותמת של גינס מוכיחה שהצלחנו לעשות זאת."

    הנירו של קיה והאיוניק של יונדאי הושקו לאחרונה גם בישראל ומוצעות כאן, בשילוב מערך מערכות בטיחות אקטיבי מתקדם, במחירים של 137 ו-136 אלף שקלים בהתאמה.

    Niro Guinness World Record

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    קיה מציגה: מחוף לחוף על 4 מכלי דלק

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.