• Ad
  • צפו: אולי העתיד בכל זאת כאן?

    אחרי שהבנו השבוע שכמעט שום דבר מחזון העתידני של "בחזרה לעתיד" לא התגשם במציאות ב-2015, הסטודנטים להנדסה באוניברסיטת סטנפורד והחבר'ה מטויוטה מנסים, כל אחד בדרכו הססגונית, להוכיח לנו בסרטונים מרהיבים שהעתיד בכל זאת כאן או לפחות ממש מעבר לפינה
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    44556565אחרי שבוע בו התבאסו על מציאות החיים ב-2015 אל מול איך שהבטיחו לנו שהקדמה תראה ב-21 לאוקטובר השנה בסרטי "בחזרה לעתיד", לאחר שהבנו שלפחות בכל הקשור לתחבורה וניידות אישית לא הרבה השתנה כאן מאז 1985 (השנה בה צולם הסרט) וכשהפנמנו שלמעשה אנחנו הרבה יותר קרובים טכנולוגית ל-1955 (השנה בה מתרחש החלק הראשון של הטרילוגיה) מאשר לחזון התחבורתי העתידני מהאייטיז, הסטודנטים של אוניברסיטת סטנפורד וענקית הרכב טויוטה החליטו, כל אחד בדרכו, להראות לנו, על אף שב-2015 עדיין אין מכוניות מעופפות וסקייטבורדים מרחפים, שבכל זאת עולם הרכב עשה כברת דרך מאז המאה ה-20 ונמצא בכיוון הנכון.

    הסטודנטים בפקולטה להנדסת מכונות של האוניברסיטה היוקרתית בקליפורניה החליטו לקחת את האייקון הבולט ביותר מהסרט – מכונית הדלוריאן ולשדרג אותה בסדנה שלהם בעזרת הטכנולוגיות המתקדמות ביותר שבנמצא.בשלב ראשון הסטודנטים החליפו את מנוע הרנו העייף עם 138 הסוסים של הדלוריאן ביחידת הנעה חשמלית עוצמתית המפיקה כ-350 כ"ס הזמינים בכל רגע נתון. בהמשך שודרג מערך המתלים וההגוי והותקנה ברכב מערכת נהיגה אוטונומית המסוגלת להסיע את הדלוריאן ללא התערבות אנושית.
    אך בניגוד למערכות נהיגה אוטונומיות מבית גוגל או וולוו המתוכנתות לנהיגה שלווה ונטולת סיכונים, הסטודנטים בחרו ללמד את המערכת להפגין ביצועים קצת יותר תוססים והפכו את הדלוריאן לחיית דריפטים מעושנת ללא נהג.

    DRIFDAL1

    BACKTOY553בטויוטה הפיקו מיני פיצ'ר קצר ומושקע כהומאז ל"בחזרה לעתיד".
    הסרטון מתחיל במפגש בדיינר בין מייקל ג'יי פוקס ששיחק את מרטי מקפליי וכריסטופר לויד שגילם את דר' אמט בראון. השניים סוקרים מה מהחזון שהוצג בסרט אכן התממש במציאות ב-2015 ומגיעים למסקנה מייאשת שכמעט כלום.
    באותו רגע נעצר בחריקת בלמים אל מול המסעדה טנדר טויוטה טקומה שחור בהשראת טנדר הטויוטה היילקס של מרטי בסרט וממנו מגיח בחור הניגש לצמד ומציג את עצמו כמדען שרוצה להראות להם שהעתיד והטכנולוגיות שהוצגו בסרט בכל זאת כאן.

    ג'יי פוקס מנסה לברר במה מדובר "דלוריאן מעופפת?, הוברבורד?"
    "לא, לא בדיוק", עונה המדען "זוכרים את Mr. Fusion מהדלוריאן שממיר זבל לדלק? ובכן אני אראה לכם איך באמת אפשר להפוך זבל לדלק שמניע מכוניות".

    BACKTOY3

    מסתבר שבמציאות של 2015 צריך הרבה יותר זבל מכמה קליפות רקובות ופחיות משקה ובשלב זה המדען הנרגש קובע עם כוכבי "בחזרה לעתיד" מפגש במעבדה שלו ב-21 באוקטובר ויוצא עם הטנדר למסע איסוף זבל מכל מיני אתרים שהופיע בסרט כמו ביתו של מרטי, תיכון היל וואלי, כיכר השעון שנפגע מברק וחדל לעבוד בשנת 1955 ועוד.

    במפגש במעבדה המדען מסביר לכוכבי הסרט את התהליך המורכב למדי שבעזרתו ניתן להפוך זבל למימן ולתדלק את הטויוטה מיראי – מכונית תא הדלק הראשונה בעולם ביצור סדרתי והסנונית שמבשרת את המעבר למה שמומחי רכב מכל העולם מכנים כ"דלק המחר"

    BACKTOY344

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.