• Ad
  • מכוניות שאוחסנו בנמל אשדוד נפגעו בגלל עבודות הרחבת הנמל, היבואנים קיבלו פיצוי והמכוניות עברו 'פוליש', אבל לא כל הלקוחות קיבלו את המידע שמגיע להם. הנהלת הנמל: "לא נגלה לכם באיזה יבואן מדובר"
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    מי שקיבל לידיו לאחרונה מכונית חדשה אשר הגיעה ארצה דרך נמל אשדוד עלול לגלות בחודשים הבאים פגמים שונים בצבע שלה, בדמות נקודות או אף חלודה על הגג, מכסה המנוע ומכסה תא המטען. הסיבה: במהלך אחסנה בנמל נפגע מספר לא ידוע של מכוניות בגלל עבודות ההרחבה שמבוצעות במקום.

     

    October 2013 Buying and Selling Dealership

     

    מקורות מהימנים מסרו לנו שבחודשים האחרונים – לנוכח הגברת קצב היבוא של מכוניות לישראל, "נסתמו" שטחי אחסנת המכוניות בנמל אשדוד בכ-40 אלף מכוניות, והנהלת הנמל נאלצה לאחסן חלק מהן במגרשים שנמצאים בחלקו הצפוני של הנמל, באזור שמכונה "הוואדי".

    מה שלא נלקח בחשבון הוא שבסמוך לשטח זה של הנמל מבוצעות עבודות ההקמה של הנמל החדש, וכתוצאה מהן "הופצצו" המכוניות שהוחנו על המגרשים הצפוניים במטר של נשורת אבק ורסיסים, ואף בנתזים של עבודות ריתוך.

    לאחר שהתגלו הנזקים, ואל המקום נשלחו שמאי רכב לאמוד את ההיקף הכספי שלהם, הגיעה הנהלת נמל אשדוד להסדר פיצויים עם יבואני הרכב, ואלה ביצעו טיפולי "פוליש" במכוניות שניזוקו.

    ככל שידוע לנו, לא כל הלקוחות שרכשו את המכוניות ה"מטופלות" זכו לגילוי נאות אודות הנזקים שנגרמו להן או לגבי טיפול הפוליש אשר "מגלח" מן המכוניות שכבת צבע (אמנם מיקרוסקופית, אבל מדובר במכוניות חדשות).פוליש לרכב 0066

    צבעים מומחים שאיתם שוחחנו טוענים שבנסיבות שונות עלולים חלק מן הנזקים לצוץ בעתיד מחדש, ולפגום לא רק במראה האסטטי של המכוניות אלא גם בערכן כמשומשות.
    לדבריהם, אין זה מן הנמנע שרסיסי אבנים או ריתוך חדרו אל מתחת לשכבה העליונה של הצבע ועם הזמן עלולים להתגלות עליו "נמשים". ייתכן, הם אומרים, שאפילו כעת אפשר כבר לראות את הנזקים כאשר מביטים במכונית באור מלא.

    הנהלת נמל אשדוד, שאליה פנינו בבקשת תגובה, לא הכחישה את האירוע אולם סרבה לספק לנו את שמות היבואנים שמכוניותיהם ניזוקו בטענה שמדובר ב"סוד מסחרי", ולכן לא נוכל בשלב זה לפרט באילו דגמים מדובר.

    יחד עם זאת, מי שבעיקר צריכים לשים לב למצב הצבע במכוניות החדשות שלהם הם מי שמכוניתם הגיעה ארצה דרך נמל אשדוד – ולרוב מדובר בדגמים שיוצרו באירופה, טורקיה ואמריקה הצפונית.

    מנמל אשדוד נמסר בתגובה: "מבדיקתנו עולה כי הייתה קיימת בעיה של אבק רב באזור קיר הים. בעיה זו התגברה בשל זמן אחסנה ארוך והצטברות האבק. הבעיה נפתרה לשביעות רצון יבואני הרכב.
    יש לציין כי מדובר בתלונה נקודתית של יבואן אחד, שכאמור טופלה על ידי הנמל. רשימת היבואנים ולקוחות חברת הנמל הינם סוד מסחרי עסקי"

    עצתנו לכם: מי שכבר קיבל את מכוניתו החדשה, ומי שצפוי לקבל מכונית חדשה בשבועות הקרובים ייטיב לעשות אם יקדיש תשומת לב לבדיקת איכות הצבע על מכסה המנוע, הגג ותא המטען. אם מתגלים פגמים זכותם לדרוש פיצוי מיבואן הרכב.

     

    מכוניות במגרש 335

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    צבע המכוניות נפגם אבל היבואנים "שכחו" לספר ללקוחות

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.