• Ad
  • איך אומרים סוס צוהל ביפנית? לכבוד 50 שנות פעילות בארץ השמש העולה, יצרנית האקזוטיקה מארץ המגף משיקה את ה-J50 - דגם במהדורה מוגבלת המבוסס על ה-488 ספיידר וכולל עיצוב כוחני עתידני והשראה מדגמי עבר אייקוניים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ferrari-j50-4בלי טיזרים, שמועות ממקורות יודעי דבר או תמונות ריגול ש"דלפו" לרשת, בהפתעה מוחלטת פרארי חשפה אמש דגם חדש – J50,לציון 50 שנות פעילות של יצרנית האקזוטיקה מארץ המגף ביפן.

    ה-J50 (ראשי תיבות של Japan 50) ייוצר במהדורה מוגבלת של עשרה רכבים שימכרו רק ביפן ומבוסס על השלדה והמכלולים של ה-488 ספיידר, אך יציג מרכב בעיצוב שונה בתכלית הכולל מראה אגרסיבי, עתידני ועוצמתי יותר עם הרבה רמיזות לדגמים אייקוניים של פרארי מהעבר.

    עוד ב-TheCar:
    לא פרארי וגם לא למבורגיני: הכירו את האיטלקיה החזקה בעולם
    האם ליאו מסי קנה פרארי במעל ל-35 מיליון דולר?
    פרארי טסטה רוסה עם פחות מ-300 קילומטרים מחפשת בעלים חדשים

    כך למשל ניתן לציין את קו המתאר השחור הנמתח מקדמת הרכב אל עבר כונסי האוויר מאחורי הדלתות בהשראת ה-GTO והF40 האגדיות ואת צמד הפנסים העגולים מאחור שפעם היו סימן היכר לדגמים רבים של פרארי אך נראו לאחרונה ב-430 שירדה מפס הייצור בתחילת העשור.

    את הגג החשמלי העשוי ממתכת ב-488 ספיידר מחליף כאן גג טרגה (העשוי מסיבי פחמן קלים) שמתפרק ידנית וניתן לאחסון מאחורי המושבים כמו ב-F308 ובדגמים נוספים של פרארי משנות ה-70' וה-80'.

    בחזיתה של ה-J50 ניתן לפגוש ליפ קדמי בולט, צמד כונסים גדולים במרכזו של המכסה הקדמי ופנסי לד אופקיים, לשמחתם של כל מי שלא ממש הצליחו להתחבר לפנסים האנכיים שמאפיינים דגמים עדכניים של החברה עם סמל הסוס הצוהל.

    ferrari-j50-1

    מאוחר, לבד מצמד הפנסים העגולים בכל צד, קשה לפספס את הספוילר העשוי סיבי פחמן, צמד יציאות מפלט ענקיות המזכירות מבערים אחוריים של  מטוסי קרב ואת החופה השקופה מעל למנוע הוי 8 כפול המגדשים בנפח 3.9 ליטרים המניע גם את ה-488 שכאן, בזכות מפת ניהול מנוע שונה, מפיק 20 כ"ס נוספים להספק של "בסך הכל" 690 כ"ס.

    פרארי לא פרסמה נתוני ביצועים אך יש להניח שהם צפויים להציג שיפור קל מ-3 השניות למאה קמ"ש ו-325 הקמ"ש המרביים של ה-488. כמו כן מקורות בחברה מדווחים גם על כיול מעט יותר חד למתלים.
    תא הנוסעים של ה-J50 מזכיר מאוד את הרכב עליו הוא מבוסס אך כולל מושבים בגימור ייחודי המשלב עור שחור ואדום ואלקנטרה.

    ferrari-j50-5

    בכל מקרה, גם אם אין לכם שום בעיית מזומנים ואתם אפילו גרים ביפן, כנראה שלא תזכו ליהנות מהמכונית המאוד מיוחדת הזו משום שכל היחידות נמכרו מראש ללקוחת מועדפים ונאמנים של החברה בארץ השמש העולה.

    ferrari-j50-3

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פרארי מציגה דגם חדש שימכר רק ביפן  

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.