• Ad
  • לא פרארי וגם לא למבורגיני: הכירו את האיטלקיה החזקה בעולם

    יצרנית הבוטיק האיטלקית מזאנטי חשפה בתערוכת טורינו השבוע את ה-Evantra Millecavalli, המכונית החזקה ביותר מארץ המגף עם 1,000 כ"ס ומהירות מרבית של 400 קמ"ש
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    איטליה היא ללא ספק המדינה שהמזוהה ביותר עם מכוניות על אקזוטיות וההיצע המגיע מארץ המגף כולל את הרכבים המדהימים של מזראטי, פרארי, למבורגיני וגם יצרני בוטיק כמו פגאני.
    עם זאת, למרות שחלק לא מבוטל מרכבי העל הנעים על כבישי העולם מיוצרים ברדיוס שלא עולה על 50 קילומטרים, כבר יותר משני עשורים שהמכונית שמחזיקה בתואר "החזקה" או "המהירה" בעולם לא מיוצרת במדינה.
    לנתון הזה כמובן אין חשיבות ממשית בחיי היום יום גם עם מכונית על, אבל בשנים האחרונות נראה שגם פרארי ולמבורגיני הצטרפו למרוץ החימוש.

    עוד ב-TheCar
    צפו: מה קורה כשהופכים למבורגיני למכונת דריפטינג מטורפת 
    הפרארי הגנובה שנתגלתה אחרי 28 שנים 
    קצת יותר חזקה מהמשפחתית שלכם: המנוע של Devel Sixteen מתקרב ליעד ה-5,000 כ"ס 

    עם זאת, מסתבר שהמכונית החזקה ביותר של איטליה היא לא ה"לה פרארי", ה"למבורגיני סנטנריו" (Centenario) או ה"הואיירה" של פגאני, אלא משבוע שעבר, זאת ה- Evantraשל Mazzanti.
    מזאנטי היא יצרנית קטנטנה שהוקמה בשנת 2002 והשיקה ב-2013 דגם קצה המיוצר בעבודת יד בקצב של לא יותר מ-5 חתיכות בשנה הכולל מרכב עשוי סיבי פחמן ותרכובות אלומיניום ומנוע וי 8 מרכזי עוצמתי בנפח 7 ליטר.

    עד כה ההספק של ה- Evantra עמד על 751 כ"ס שדחפו את הרכב למהירות תלת ספרתית בתוך 3 שניות בדרך ל-350 קמ"ש מרביים, אך למרות שללא ספק מדובר בנתונים מרשימים מאוד, לנוכח יותר ויותר רכבים שמציעים כיום הספקים דומים במזאנטי החליטו שהגיע הזמן לשדרג את ההספק ובתערוכת הרכב של טורינו שהתקיימה השבוע החברה חשפה את ה-Evantra Millecavalli.

    אם במקרה אתם לא שולטים באיטלקית נספר לכם שהפירוש של "Millecavalli" הוא "אלף סוסים" מה שמבשר, כפי שאתם יכולים להבין מהרמז העבה, על  העלאת ההספק לראשונה בתוצרי ארץ המגף למספר בן 4 ספרות.

    העלאת הנפח ל-7.2 ליטר הביאה לתוספת של 249 סוסים לעדר ומאפשרת ל- Evantra Millecavalliלרשום מהירות תלת ספרתית בתוך 2.7 שניות ומהירות מרבית של 400 קמ"ש.
    כדי לעמוד בתוספת ההספק בוצעו חיזוקי מרכב, שדרוגים במערך המתלים ומערכת הבלימה הוחלפה באחת קרבון-קראמית נשכנית יותר מבית ברמבו המסוגלת לעצור את ה- Evantra Millecavalli ממהירות של 300 קמ"ש בתוך 7 שניות.
    בנוסף לכך, הדגם החדש כולל עזרים אווירודינמיים בהם כנף אחורית ענקית האמורים לשפר את יכולת ההצמדה של המרכב לכביש במהירויות גבוהות.

    תג המחיר לא פורסם במעמד ההשקה, אך גם אם אתם ממש לא סובלים מבעיית תזרים מזומנים הסיכוי כי תוכלו לשים יד על ה- Evantra Millecavalli נמוך למדי, זאת משום שמכסת הייצור הוגבלה ללא יותר מ-25 יחידות שככל הנראה כבר הוזמנו מראש.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.