• Ad
  • פיאט 500X מלפנים
    סמל"ת יבואנית פיאט, תשיק את מכונית הפנאי החדשה על בסיס ה-500 ברבעון השני של 2015
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    יבואני פיאט יכולה להתחיל לנשום לרווחה. בקרוב היא לא תאלץ להסתפק רק במכירות גרסאות פיאט 500, ולמכונית הרטרו החיננית תצטרף גרסת פנאי אופנתית. כזו שתתחרה בסגמנט החם ביותר ומול דגמי הפנאי של המתחרות שבראשון ניסן ג'וק.

    עד עתה יבואנית פיאט נאלצה לשרוד בשוק הישראלי עם דגם עיקרי אחד – 500, כשברקע ממלאת את אולמות התצוגה פנדה היקרה ופונטו המזדקנת. לאחרונה הצטרפו שני דגמים חדשים: פיאט 500L, גרסת מיניוואן עם חמישה מושבים ופיאט 500Living, גרסת שבעה מושבים. אבל שניהם שייכים לקטגוריה בעלת היקף מכירות מצומצם ומחירם הגבוה מקשה עליהם לבלוט גם שם.

    בתערוכת פריז האחרונה שנערכה באוקטובר, הציגה פיאט את 500X – רכב פנאי קטן שמיועד לפלח השוק התוסס ביותר בישראל בשנים האחרונות ואלינו הוא צפוי להגיע בעוד כחצי שנה.

    https://www.youtube.com/watch?v=MSlFCodxcwc

    500X הוא ג’יפון משותף לפיאט ולקרייזלר ונקרא ‘רנגייד’ תחת הסמל של ג'יפ. שניהם מיוצרים במפעל של פיאט במלפי, איטליה ומבוססים על פלטפורמת פיאט 500L – כלומר על שידרוג ומתיחה של פלטפורמת פיאט פונטו/אופל קורסה ולא על בסיס פלטפורמת פנדה כמו פיאט 500.

    הדגם הוצג בפריז עם מגוון מנועי דיזל ובנזין כאשר אלינו הוא יגיע עם מנועי הבנזין המוכרים משאר דגמי הקבוצה. בבסיסי נמצא מנוע בנפח 1.6 ליטר שמפיק 110 כ"ס ומוצע על-ידי היצרנית רק בשילוב תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית. מעליו יוצע מנוע טורבו-בנזין מסדרת מולטי-אייר (MultiAIR) עם 140 כ"ס, תיבה אוטומטית רובוטית כפולת מצמד (TCT בלשון פיאט) עם שישה הילוכים והנעה קדמית. בסמל"ת גם שוקלים לייבא את גרסת ה-170 כ"ס של מנוע ה-1.4 ליטר (המוצעת בדגמי אבארט למשל) המגיע בשילוב תיבה אוטומטית חדשה עם תשעה הילוכים והנעה כפולה.

    שלא כמו גרסאות המיניוואן, עם 500X סמל"ת מתכננת להיות תחרותית ולהציע את גרסת ה-1.6 ליטר במקביל לדגמי המתחרות, קרי סביבות 120,000 שקלים ואת הגרסה האוטומטית מעט מתחת ל-140,000 שקלים.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פיאט 500X: בישראל בעוד כחצי שנה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.