• Ad
  • טיפו של פיאט: משפחתית אוטומטית בפחות מ-100 אלף ש"ח

    לאחר כמעט 13 שנים שבהן נעדרה פיאט מפלח השוק הגדול בישראל היא משיקה את 'טיפו' עם תג מחיר אטרקטיבי ללקוחות פרטיים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת סמל"ת, יבואנית קבוצת פיאט וסובארו לישראל, השיקה היום (ב') את 'טיפו' – מכונית משפחתית קומפקטית שתתמודד בפועל מול סקודה ראפיד, רנו פלואנס ופיג'ו 301, אבל גם מול מובילת קטגוריית המשפחתיות – טויוטה קורולה וגם מכוניות משפחתיות קומפקטיות שנמכרות בעיקר לציי רכב.

     

    פיאט טיפו 2016 - 010

     

    הבשורה החשובה של טיפו היא תג מחיר של 99,900 ש"ח כמו גם המיקוד של יבואני פיאט בקהל לקוחות פרטי. הדגל שהם מרימים עם המכונית הזאת הוא של "העיסקה הכלכלית הטובה ביותר בשוק".

    טיפו, עם מנוע בנפח 1.6 ליטר ותיבה אוטומטית, מוצעת במחיר נמוך בכ-20-30 אלף ש"ח ממחירי המחירון של מכוניות משפחתיות קומפקטיות, אולם מכיוון שרבות מאלה מיועדות לציי רכב מגולמת בתוך מחיר המחירון שלהן גם הנחה בשיעור של 10-20% שניתנת לאותם ציי הרכב.

    רבים מן היבואנים ממירים חלק מן ההנחה הזאת להטבות שונות שניתנות ללקוח פרטי באולם התצוגה, בין אם הנחה ישירה בכסף, ובין אם כתוספת אבזור, טרייד-אין במחיר מחירון ו/או הצעת מימון ללא רבית או עם רבית אטרקטיבית.

    אורי להב, מנכ"ל סמל"ת, הבהיר בעת השקה שמחיר המחירון של טיפו נועד לייצר מהפך בשוק ולכוון אל בעיקר לקוחות פרטיים, ועל אף שלא יינתנו הנחות באולם התצוגה החברה כן מציעה גם מסלולי מימון וטרייד-אין עם עדיפות ללקוחות של פיאט.

    עם זאת, במהלך חודש ההשקה מוצעת חבילת 5 שנות אחריות מלאה (בפועל זאת הארכה של שנתיים לשלוש שנות האחריות הרגילות) ללא תוספת תשלום. לאחר תקופת ההשקה אפשר יהיה לרכוש את הארכת האחריות תמורת 2,900 ש"ח.

    טיפו עצמה מבוססת על פלטפורמה שתוכננה בתחילת שנות האלפיים במשותף עם ג'נרל מוטורס ועליה בנויות גרנדה פונטו וגם המיניוואן 500L החדש יותר, והיא פותחה במיוחד על-ידי היצרן האיטלקי כדי להתמודד בשווקים מתפתחים, כמו גם על פלח השוק של מכוניות שמציעות תמורה גבוהה למחיר.

     

    פיאט טיפו 2016 - 009

     

    המכונית תשווק בישראל בשלב ראשון עם מרכב סדאן (4 דלתות) ומנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר שמספק 110 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית בעלת שישה יחסי העברה מתוצרת אישין היפנית.

    במקביל מוצעת גם גרסה ידנית, עם מנוע בנזין אטמוספירי בנפח 1.4 ליטר שמחירה 90,000 ש"ח.

    רמת האבזור הבסיסית כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 5 אינטש, 6 כריות אוויר בטיחותיות, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת מובילאיי, בקרת שיוט, שליטה מההגה במערכת המולטימדיה ועוד. גרסה מאובזרת יותר, עם חישוקים קלים בקוטר 17 אינטש, חיישני אורות וגשם ובקרת אקלים, מוצעת תמורת 8,000 ש"ח נוספים.

    ברבעון האחרון של השנה יושקו בארץ שתי גרסאות נוספות של המכונית – האצ'בק 5 דלתות וסטיישן, ואלה יוצעו בנוסף למנוע ה-1.6 ליטר גם עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם תיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול.

    המכונית המשפחתית הקומפקטית האחרונה של פיאט בישראל הייתה 'מריאה', שיוצרה בעולם עד לשנת 2002 ונמכרה אצלנו עד לשנת הדגם 2003, ומאז לא הצליחה פיאט לדגם לשוק שלנו מכונית בפלח זה עם תיבת הילוכים אוטומטית.

    אורי להב אמר בעת ההשקה שהוא מאמין שפיאט תמכור בין 2,000 ל-4,000 מכוניות בשנה המלאה הראשונה.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.