• Ad
  • דאצ'יה דאסטר
    הדאסטר, רכב הפנאי הקומפקטי שהפך את דאצ'יה למותג רכב לגיטימי בדרך לדור חדש. בתפריט: התבססות על הפלטפורמה המודולארית החדשה של רנו-ניסאן, שדרוג משמעותי באיכות החומרים ורמת הבטיחות, יכולות שטח, אופציה ל-7 מושבים וגם, סוף סוף, גרסה אוטומטית
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    IMG_0373Sדור שני לרכב הפנאי של דאצ'יה יושק, כך על מקורות המקורבים לקונצרן רנו-ניסאן, בעוד כשנה במסגרת תערוכת ז'נבה 2017.
    רכב הפנאי הרומני החדש יהיה מבוסס על פלטפורמת ה-CMF המודולרית של רנו-ניסאן וצפוי להיות גדול מקודמו וככל הנראה תוצע גם גרסת בסיס גלגלים מאורכת שתכלול סידור לשבעה נוסעים ב-3 שורות מושבים.

    הדאסטר הוא הרבה יותר מעוד דגם בפורטפוליו של מותג הרכב הרומני; דאצ'יה נרכשה בשנת 1999 על ידי רנו וזו עשתה ארגון מחדש ליצרנית הכושלת מהעידן הקומוניסטי והפכה אותה ליצרנית של רכבים עממיים פשוטים המבוססים על מכלולים ותיקים של רנו.
    עד מהרה החלה דאצ'יה לזכות להצלחה בשווקים במזרח אירופה ובמדינות מתפתחות, אולם במדינות המערב המותג הרומני זכה להצלחה מוגבלת מאוד.
    כל זה השתנה בשנת 2009 עם הצגת הדאסטר – רכב פנאי נאה בתמחור אטרקטיבי מאוד שהציע מרווח פנימי מכובד, עמדת ישיבה שלטת ויכולת מפתיעה בשטח.

    הדאסטר הפך לסיפור הצלחה בשווקים רבים ונחשב לנושא הדגל של המותג ולרכב שהפך גם את שאר דגמי ד'אציה ללגיטימיים יותר.

    עם זאת, קשה היה להתעלם מעיצוב תא הנוסעים המיושן, מאיכות החומרים הנמוכה ובעיקר מהציונים הלא מספקים במבחני הריסוק ולאחר יותר מ-6 שנים בשווקים, בהנהלת הקונצרן הבינו שהגיע הזמן להתחיל לרקוח את המתכון למחליף של הדגם החשוב ביותר של החברה.

    הדאסטר קונספט - האם כך יראה הדאסטר הבא?
    הדאסטר קונספט – האם כך יראה הדאסטר הבא?

    בניגוד לפלטפורמה שמשמשת את הדאסטר הנוכחי שהושקה בראשית המילניום, פלטפורמת ה-CMF עליה יבוסס הדאסטר הבא היא המילה האחרונה של הקונצרן ומשמשת את הרנו טליסמן (מכונית המנהלים של המותג) המגאן והסניק החדשות וגם את הניסאן קשקאי העדכני ובהתאם לכך בהחלט ניתן לצפות לשדרוג משמעותי ביכולות ובעיקר ברמת הבטיחות.
    כמו כן, על פי המקורות בקונצרן, הדאסטר החדש יציג גם שיפור משמעותי באיכות וברמת החומרים בקבינה.

    מבחינה מכנית, הדאסטר ימשיך להשתמש במנועי הבנזין והדיזל הקיימים על המדף במחסן החלפים של רנו בנזין ויציע, לצד תיבת הילוכים ידנית, לראשונה גם תיבה אוטומטית חשובה מאוד לשוק הישראלי.
    בשלב זה לא ברור אם יהיה מדובר בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית, בתיבה הרציפה של ניסאן או בכפולת המצמדים מבית רנו.
    כמו כן, כמו בדאסטר הנוכחי, גם הדור הבא יוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה ובזכות מרווח גחון משופר הדגם החדש אמור להבטיח שמירה, או אפילו שדרוג, של היכולות המפתיעות של הדאסטר בשטח.
    הרכב מתוכנן, כאמור, להיחשף בתערוכת ז'נבה הבאה ומספר שבועות לאחר מכן צפוי להתחיל השיווק ברחבי אירופה.

    IMG_0409S

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    דור שני לדאסטר יושק בתוך שנה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.