• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    אחרי 6 שנים של הבטחות פולקסוואגן חושפת סוף סוף מכונית רודסטר. טוב, לא ממש, אבל לכל הפחות תוכלו לשחק איתה בכאילו

    חברת פולקסוואגן ניצלה את המפגש השנתי של אוהדי GTI בוורטרסי (Worthersee ), גרמניה, כדי לחשוף אתמול דגם תצוגה מיוחד בשם "רודסטר GTI", או בשמה המלא והמפורט "GTI Roadster, Vision Gran Turismo".

    בהודעתם לעיתונות מציגים אנשי פולקסוואגן את הקונספט הזה כמכונית שמטשטשת את הגבולות בין העולם האמיתי למציאות הוירטואלית.
    לדבריהם, מכונית הקונספט נוצרה במקור כדמות וירטואלית עבור משחק המחשב גראנד טוריזמו 6 לפלייסטיישן 3, במסגרת שיתוף פעולה בין פולקסוואגן לסוני, ולרגל 15 שנים למשחק הגראנד טוריזמו של סוני.

    בעקבות פניית אנשי סוני לפולקסוואגן השיקו הגרמנים תחרות בין מעצבים צעירים, והעבודות שלהם הוערכו על-ידי צוות המעצבים של החברה בראשות מנהל המחלקה קלאוס בישוף.
    בסיכומו של דבר נבחרו שתי עבודות, ואחת מהן עוצבה ונבנתה על-ידי אנשי מחלקת העיצוב כמכונית רודסטר (דו-מושבית פתוחה) אדירת הספק ויכולות.

    מכונית הרודסטר מבוססת על בסיס גלגלים קצר מאד ובנויה בסגנון של מכוניות מסלול אמיתיות. היא מונעת באמצעות מנוע V6 מוגדש טורבו בנפח 3.0 ליטר שמספק 503 כ"ס ומומנט מירבי של 57 קג"מ.
    המנוע מעביר את כוחו דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת 7 יחסי העברה, ובאמצעות מערכת הפור מואושן (4MOTION) לארבעה גלגלים בקוטר 20 אינטש.
    המכונית שוקלת 1,420 ק"ג ומאיצה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 3.6 שניות ומשם למהירות מרבית של 309 קמ"ש.
    בשונה מרודסטר קונבנציונאלית למכונית זו יש דלתות מגניבות יותר אשר נפתחות בתנועה סיבובית למעלה וקדימה. הנהג והנוסע לצידו יושבים על מושבי מירוץ כשהם טמונים כל אחד בתוך 'קקון' משלו, שכמו חלקים שונים של המכונית כולה בנויים מסיבי פחמן.
    מכונית הקונספט נחשפה, כאמור, כמחווה לאוהדי גולף GTI במפגש השנתי שלהם, אבל חוץ מאשר למשש את אב-הטיפוס לא נראה שכרגע צפוי לצמוח ממנה דבר מה מעשי.
    פולקסוואגן משתעשעת עם רעיונות שנוגעים למכונית רודסטר כבר לא מעט שנים ואף הפיצה מספר גלי שמועות בנוגע לכך החל משנת 2008. במהלך השנים דובר על מכונית עצמאית, או על שיתוף פעולה עם אאודי ואפילו עם פורשה, אבל נכון להיום ככל הנראה כל התוכניות נגנזו.
    לעומת זאת, אוהדי ושחקני פלייסטיישן גראנד טוריזמו יוכלו לשחק עם הגרסה הוירטואלית של הרודסטר הזו מיד עם השקת המשחק בשבוע הבא.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    פולקסוואגן מציגה: רודסטר GTI בכזה כאילו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.