• Ad
  • פולסטאר חתכה 35,000 דולר מן המחיר של 3 בסין
    מותג היוקרה החשמלי-ספורטיבי של ג'ילי הציג מדיניות תמחור נמוכה לשוק הסיני, אבל המחירים בארה"ב צפויים להיות נמוכים עוד יותר
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    פולסטאר, מותג היוקרה הספורטיבי המחודש מבית ג'ילי, פתח בסוף השבוע האחרון בסין את המכירות של דגם 3 במקביל למה שאנשי המותג מכנים "שיטת תמחור חדשה". פולסטאר 3 מוצע מעתה ללקוחות בסין במחיר נמוך בעד 35,000 דולר ביחס למחיר שעליו הוצהר בעת השקת הבכורה העולמית של הדגם בשנה שעברה.

     

    פולסטאר חתכה 35,000 דולר מן המחיר של 3 בסין

     

    גרסת שני המנועים והסוללה הגדולה של פולסטאר 3 הוצגה לפני כשנה עם תג מחיר התחלתי של כ-127,750 דולר, ואילו אותה גרסה עם חבילת ביצועים הוצגה בסין עם תג מחיר של כ-149,500 דולר. עם פתיחת ההזמנות מוצע פולסטאר 3 בגרסה הפחות יקרה תמורת כ-101,350 דולר ודגם הביצועים מתחיל ב-114,600 דולר, כלומר קיצוץ מחירים של 26,400 דולר ו-34,900 דולר בהתאמה.

    על אף ההוזלה המשמעותית בסין עדיין נשמעת ביקורת לפיה מדובר במחירים גבוהים מאד ביחס למתחרים, למשל 'ניו' ES7 שמוצע כמעט במחצית המחיר. ואכן, בשיחה של מנכ"ל פולסטאר, תומס אינגנלאת' (Ingenlath) עם אנליסטים בארצות הברית, מוקדם יותר החודש, הוא הצהיר שהמחיר של פולסטאר 3 בצפון אמריקה יהיה כ-85,000 דולר, אם כי ייתכן שהכוונה היא לדגם בסיסי יותר.

    פולסטאר 3 הוא הקרוסאובר הראשון של פולסטאר וגם דגם חשמלי ראשון של המותג אשר ייוצר במקביל בסין וגם במפעל של וולוו בארה"ב, ולפי אנשי החברה מכוניות ראשונות צפויות להגיע ללקוחות בסין ברבעון הרביעי השנה, לאחר חשיפה רשמית של גרסת הייצור בתערוכת הרכב של שנחאי ב-18 באפריל.

    בעוד שהייצור בסין מתחיל בקרוב במפעל של פולסטאר בצ'נגדו, מחוז סצ'ואן, הייצור בארה"ב יתחיל באמצע השנה הבאה ברידג'וויל, דרום קרוליינה – משם ייוצאו המכוניות לצפון אמריקה וככל הנראה גם לאירופה.
    דגם הייצור ה"אמיתי" הראשון של פולסטאר (אם מתעלמים מדגם 1 שיוצר במספרים קטנים ולא מיוצר יותר) הוא דגם 2 אשר מיוצר משנת 2020 רק במפעל של ג'ילי בטאיג'ואו, מחוז ג'ג'יאנג, שבמזרח סין, ופולסטאר החלה לספק אותו בישראל לפני חודשים אחדים.

    פולסטאר, כך מבטיח המנכ"ל שלהם, מקווה למכור השנה כ־80 אלף מכוניות עליה של כ-60% ביחס לשנה שעברה, ובשנה הבאה מתוכננת ההשקה של דגם '4' שגם הוא יהיה קרוסאובר. בשנת 2025 מתוכננת ההשקה של מכונית סדאן נוספת, דגם 5, ובשנה שלאחר מכן תושק מכונית רודסטר ספורטיבית תחת השם 6.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.