• Ad
  • סקודה תציע שישה דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הבאות
    סקודה אמנם קיבלה פיקוד על המשך הפיתוח של מנועי בעירה בקבוצת פולקסווגן אבל במקביל היא מפתחת דגמים חשמליים טהורים לכל פלחי השוק. עד לסוף העשור 70% מן המכירות שלה יהיו של כלי רכב חשמליים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    במסיבת עיתונאים שערכה שלשום יצרנית הרכב הצ'כית סקודה, מקבוצת פולקסווגן, היא הכריזה שבתוך מעט יותר משנתיים היא תרחיב את היצע הדגמים החשמליים שלה לשישה, וזאת במטרה להגדיל באופן משמעותי את קצב המכירות של כלי רכב חשמליים. עד לשנת 2026 סקודה תשיק ארבעה כלי רכב חשמליים חדשים לחלוטין ותעדכן את שני הדגמים הקיימים, אבל בד בבד תמשיך לתת גז גם עם דגמים שמונעים במנועי בעירה.

     

    סקודה תציע שישה דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הבאות

     

    חברת האם פולקסווגן הטילה על סקודה להמשיך לפתח את סדרת מנועי הבעירה הפנימית EA211 – מנועי שלושה וארבעה צילינדרים שמניעים 50 קווי דגמים בשבעה מכלל מותגי קבוצת פולקסווגן. לצורך זה היא מגייסת כעת כ-150 מהנדסים ועובדים שיתמקדו בשיפור תפוקת המנועים תוך כדי צמצום תצרוכת הדלק ופליטת המזהמים.

    אנשי סקודה מבטיחים להשקיע 5.6 מיליארד אירו בפיתוח וייצור כלי רכב חשמליים עד לשנת 2027 ובין השאר להציע דגם חשמלי קטן שיעלה פחות מ-25,000 אירו, קרוסאובר קומפקטי, מכונית חשמלית בתצורת סטיישן וקרוסאובר גדול עם שבעה מושבים.

    עד לשנת 2026 מבטיחה סקודה להציע "דגמים חשמליים חדשים אשר יכסו את כל פלחי הרכב הרלוונטיים ללקוחות שלנו", והראשון בהם, שיושק בשנה הבאה, הוא קרוסאובר בגודל קומפקטי, כלומר מקביל ל'קארוק', שייקרא 'אולרוק'. הרכב העירוני הקטן, שיושק בשנה שלאחר מכן, ייוצר במפעל של סיאט בספרד ויציע תחליף חשמלי לסקודה 'סקאלה'.

     

    סקודה תציע שישה דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הבאות

     

    במהלך המעבר לכלי רכב חשמליים טהורים סקודה תוסיף לייצר דגמים עם מנועי בעירה ולצורך זה תבצע מתיחות פנים לסופרב, לקודיאק, לאוקטביה, לקאמיק ולסקאלה. באותה הזדמנות יועבר הייצור של הגרסה המחודשת של סופרב מצ'כיה אל המפעל של קבוצת פולקסווגן בסלובקיה, בעוד שקודיאק החדש יוסיף להיבנות במפעל של סקודה בצ'כיה.

    כבר במהלך השנה הנוכחית צפויה השקתן של מתיחות פנים למיני-קרוסאובר 'קאמיק' ולהאצ'בק הקומפקטית 'סקאלה'. 'סופרב', ספינת הדגל, תושק בסתיו הקרוב הן במרכב ליפטבק והן במרכב סטיישן, יחד עם קודיאק החדש בעל שבעה מושבים. כלי הרכב הגדולים של החברה יוצעו עם מנועים היברידיים נטענים לצד "מנועי הבנזין והדיזל המתקדמים ביותר".

     

    סקודה תציע שישה דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הבאות

     

    המכונית הנמכרת ביותר של סקודה, 'אוקטביה', תקבל מתיחת פנים של אמצע החיים במהלך השנה הבאה, ואילו שנת 2025 תהיה עמוסה במיוחד כאשר היצרנית הצ'כית תציג, בין השאר, דור שני של אניאק ושל אניאק קופה.
    הסטיישן החשמלית תושק בשנת 2026, וזאת צפויה להיות מכונית מרשימה, באורך של כ-4.7 מטרים. בפסגת ההיצע של כלי רכב חשמליים תוצב "מכונית הדגל", באורך מכובד של כ-4.9 מטרים. היא תיקרא 'ספייס' ותהיה למעשה גרסת הייצור של מכונית הקונספט Vision 7S.

    אנשי סקודה מבטיחים שעד לסוף העשור הנוכחי יהוו מכירות כלי הרכב החשמליים שלהם 70% מסך המסירות השנתיות.

     

    סקודה תציע שישה דגמים חשמליים חדשים בשנתיים הבאות

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.