• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

     

    חברת סיגניה (Sygnia) הישראלית חתמה על הסכם עם קבוצת המרוצים של יצרנית הרכב ההודית מהינדרה באליפות הפורמולה E, והיא תהיה ספקית אבטחת הסייבר שלה. סיגניה עוסקת בתגובה לאירועי סייבר ובייעוץ לארגונים באבטחת סייבר, ואנשיה החלו לפעול בשיתוף עם אנשי מהינדרה על חיזוק יכולות ההגנה של הקבוצה מפני מתקפות סייבר.

    סיגניה הישראלית היא חברת אבטחת הסייבר של קבוצת המירוצים של מהינדרה

    לדברי סיגניה, אנשי מהינדרה נזקקו למערך הגנת סייבר על הטכנולוגיה התפעולית של מכוניות המרוץ החשמליות שהם מריצים והם בחרו בהם לאחר ש"התרשמו מהניסיון הנרחב של סיגניה ומן המומחיות שלה בתעשייה". הביטוי המוחשי ביותר לשיתוף הפעולה, אשר מעצם טבעו מבוצע רובו ככולו במחשכים, יהיה מעתה מיתוג של סיגניה אשר יופיע על גבי שתי מכוניות המרוץ של הקבוצה שמשתתפות בסבב.

    אליפות פורמולה E הבינלאומית היא אליפות מרוצי מסלול במכוניות חד-מושביות חשמליות אשר הוקמה בשנת 2012 במסגרת ההתאחדות הבינלאומית לספורט מוטורי (FIA). מירוץ הפתיחה של העונה הראשונה התקיים בספטמבר 2014 בביג'ינג, סין, ומאז נערכו כבר 8 עונות מרוצים. בשנתיים האחרונות קיבלה האליפות הזאת מעמד רשמי של אליפות עולם במסגרת ה-FIA.

    סיגניה הישראלית היא חברת אבטחת הסייבר של קבוצת המירוצים של מהינדרה

    כיום מתמודדות באליפות הזאת 11 קבוצות שכל אחת מריצה שתי מכוניות, בדומה לאליפות הפורמולה 1 המפורסמת והוותיקה (שאף היא נמצאת כיום במגמת "התחשמלות" לקראת עונת 2026). בשונה מפורמולה 1, בפורמולה E – כמו בסדרות "מותג יחיד" – כל הקבוצות מריצות פלטפורמות זהות ומותר להן לבצע שיפורים במספר מצומצם של מכלולים ומערכות. הקבוצות גם מחויבות לעמוד בכללי צריכת אנרגיה קפדניים.

    למשל, בארבע העונות הראשונות נעשה שימוש במכונית שהשלדה שלהן תוכננה על-ידי סדנת המרוצים דלארה, המנוע נבנה על-ידי מקלארן, מערכת הסוללות פותחה ויוצרה על-ידי ויליאמס וספקית הצמיגים הבלעדית לכל הקבוצות הייתה מישלן. בעונה הנוכחית (2022-2023) מתמודדות באליפות זאת מכוניות הדור השלישי של הסדרה, ואלה מייצרות הספק של כ-350 קילוואט והסוללות שלהן מקבלות טעינה מהירה בקצב של עד 600 קילוואט.

    בסוף עונת 2020 פרשו מן האליפות הזאת אאודי וב.מ.וו. אאודי כבר הכריזה על כניסתה הצפויה לפורמולה 1 וב.מ.וו עשויה להודיע הודעה דומה בקרוב.

    המרוץ האחרון של עונת 2021-2022 התקיים לפני כשבועיים בסיאול, דרום קוריאה, וקבוצת המרוצים של מהינדרה סיימה שם את העונה במיקום ה-8 מתוך 11. עד כה, מאז הקמת המסגרת התחרותית הזאת מהינדרה השתתפה ב-100 מירוצים, זכתה בחמישה מהם והגיעה לפודיום 23 פעמים. מעורבות "הצוות האדום של סיגניה בהובלת איליה רבינוביץ' – ראש מחלקת Adversarial Tactics" אולי לא תשפיע על התוצאות הספורטיביות של הקבוצה בעונה התשיעית שלה, אבל לכל הפחות תצמצמם במידה רבה את הסיכויים שגורמים עוינים ינצלו חולשות אבטחה במערכות שונות במכונית המירוץ החשמלית.

     

     

    The post סיגניה הישראלית היא חברת אבטחת הסייבר של קבוצת המירוצים של מהינדרה appeared first on The move.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סיגניה הישראלית היא חברת אבטחת הסייבר של קבוצת המירוצים של מהינדרה

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.