• Ad
  • ניסאן מציגה: מכונית טפלון

    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    בשורה לא כל כך טובה לשוטפי המכוניות: חברת ניסאן הציגה בשבוע שעבר מכונית ש"מנקה את עצמה".

    יש מי שנהנה להשקיע את זמנו בשטיפה מדוקדקת ורוויה במים, סבון וקצף של מכוניתו, אחרים פשוט לוקחים אותה למכונת שטיפה, ויש מי שנהנים לנסוע דווקא במכונית עטופת אבק ולכלוך. לאלה וגם לאלה יש לחברת ניסאן בשורות לא כל כך טובות.
    בשבוע שעבר הציג היצרן היפני השני בגודלו בעולם מכונית מדגם נואט החדשה, אשר צבועה בצבע שדוחה לכלוך יומיומי, גשם, אבק, לשלשת ציפורים, בוץ ושאר מרעין בישין, ושומר על המכונית כשהיא נקיה למהדרין. במילים אחרות: לא מן הנמנע שבעתיד נהגים לא יצטרכו לנקות יותר את המכונית שלהם.

    ניסאן, שבעבר כבר הציגה מדבקת קסם שקופה שהודבקה על ג'יפונים שלה כדי למנוע מהם להישרט, קוראת לצבע החדש 'אולטרא תמיד יבש', והוא מיוצר עבורה, בשלב זה בבלעדיות, על-ידי חברת UltraTech.

    בהודעה לעיתונות של ניסאן נכתב שהצבע החדש דוחה מים ושומנים, וזאת על-ידי "יצירת שכבת מגן של אוויר בין הצבע לסביבה". עד כה, אומרים בניסאן, הצבע הוכיח את עצמו כנגד גשם, רסס "ג'יפה" מהכביש, כפור, גשם מעורב בשלג ומים עומדים, ולכן מכתירים אנשי ניסאן את הנואט הניסיונית שלהם כ"מכונית הניקוי העצמי" הראשונה בעולם.

    באופן מוזר ומעניין אנשי ניסאן לא מתכוונים בשלב זה להציע את הצבע החדש כאופציה במכוניות חדשות שהיא מוכרת, אלא רק כ'אפטר מרקט' (שוק המכוניות הקיימות, המשומשות). לא מן הנמנע שהסיבה לכך היא חוסר התאמה בין הצבע או אופן היישום שלו לבין מערך הצביעה הקיים כיום במפעלי הייצור של החברה.
    עד כה כבר הוצגו מספר צבעים "דוחי שריטות", למשל על-ידי לקסוס בדגם LS שלה, אבל אף יצרן עדיין לא הציע צבע שמאפשר לנו להתחמק מן הצורך לשטוף את המכונית.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.