'קרסו' תחל בשבועות הקרובים בשיווק מכונית חדשה עם שם מוכר: ניסאן אלמרה (Almera). להבדיל מאלמרה המשפחתית ששיווקה בארץ הופסק ב-2006 (כדגם 2007) ולמעשה הוחלפה באירופה על-ידי ניסאן קשקאי, אלמרה החדשה היא משפחתית קטנה שתתחרה ביונדאי i25, פיג'ו 301, סקודה ראפיד ואחרות.
אלמרה החדשה הוצגה בסוף 2011 ומבוססת על פלטפורמה V של רנו-ניסאן. זוהי הפלטפורמה העדכנית של הקונצרן שמשמשת בין היתר את ניסאן מיקרה החדשה, רנו קליאו וגם ניסאן פולסאר – משפחתית קומפקטית מעט גדולה יותר שצפויה להגיע אלינו עוד השנה. מידותיה של אלמרה דומות לאלה של סקודה ראפיד: אורך של 442.5 ס"מ, רוחב של 169 ס"מ, גובה של 151 ס"מ ובסיס גלגלים של 260 ס"מ. בחרטומה נמצא מנוע בנזין, ארבעה צילינדרים בנפח 1.6 ליטר שמפיק 110 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה.
אלינו היא תגיע ממפעלי היצרנית במקסיקו ובכך היא הופכת למצטרפת שלישית של ניסאן שמגיע אלינו מצפון אמריקה (אחרי אלטימה ומקסימה הגדולות יותר).
ניסאן אלמרה משווקת בעולם במגוון שמות בהם 'ורסה' (Versa), 'לאטיו' (Latio) ו'טידה' (Tiida), כאשר בשם 'טידה' השתמשה היבואנית עבור משפחתית קטנה ששווקה בארץ בין השנים 2007 ל-2011. המכונית החדשה אמורה לתפוס בדיוק את אותו החלל שנוצר בהיצע הדגמים של ניסאן בארץ, עם הפסקת שיווקה של טידה במהלך 2011, אבל הפעם בחרה היבואנית בשם 'אלמרה' במטרה לקשור את שמה של המכונית החדשה למשפחתית הגדולה יותר ששווקה בארץ קודם לכן. חזרתה של מכונית שכזו להיצע ניסאן, גם מחזירה את היבואנית למגרש הליסינג וציי הרכב – תחום חשוב המהווה את עיקר המכירות בקטגוריה שממנו נאלצה לצאת עם הפסקת שיווק טידה בעבר.
יחד עם אלמרה החדשה מתכננת היבואנית גם לאגף את תחום המשפחתיות והליסינג מנקודה מעט גבוהה יותר ולהשיק השנה את פולסאר – המחליפה האמיתית של אותה אלמרה ששיווקה בארץ הופסק לפני כעשור. מחירה של פולסאר טרם נקבע, אבל מן הסתם יהיה גבוה יותר ממחירה של אלמרה החדשה שעומד על 115,000 שקלים.