• Ad
  • אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    ביום חמישי האחרון השיקה ד.ל.ב מוטוספורט, יבואנית ק.ט.מ לישראל, את דגמי האדוונצ’ר הגדולים של היצרנית האוסטרית. מדובר ב-890 אדוונצ’ר ו-1290 סופר אדוונצ’ר החדשים על גרסאותיהם השונות, המהווים את חוד חנית במשפחת האדוונצ’רים העניפה של ק.ט.מ, שצפויה להתרחב עוד יותר בעתיד הקרוב עם דגמי 500 ו-750 חדשים. עד שזה יקרה, נאלץ “להסתפק” במה שמציעים לנו הצמד החדש.

    ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר הוא יורשו של ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר, כשהוא בעצם גרסה מוגדלת נפח שלו שנועדה להתמודד בין היתר עם הצורך לעמוד בתקינת יורו 5. במסגרת השדרוג מנוע הטווין המקבילי הוגדל לנפח של 889 סמ”ק והתחזק ב-10 כ”ס כשהוא מספק עתה 105 כ”ס ומומנט של 10.2 קג”מ. באותה הזדמנות קיבל ה-890 גם בולם אחורי משופר מסדרת APEX של WP ועדכון לחבילת מערכות העזר האלקטרוניות הכוללת מערכת ABS הפועלת גם בהטיה, בקרת אחיזה ובקרת משיכה.



    עוד בטרם הוצג 890 אדוונצ’ר החדש חשפה ק.ט.מ את גרסת ה-R הקרבית שלו שגם היא מתייצבת באולם התצוגה. גרסת ה-R נבדלת במתלי WP XPLORE משודרגים עם מהלך ארוך יותר, מצמד מחוזק, ראש היגוי מאלומיניום ושלדת זנב קלה יותר. בנוסף מגיעה ארצה גם גרסת הראלי שמיוצרת בכמות מוגבלת ומתהדרת במערכת פליטה מלאה של אקרפוביץ’, קוויקשיפטר, מתלי XPLORE PRO מחוזקים ואפשרות בחירת מצב רכיבה נוסף בין תוכניות הרכיבה האלקטרוניות
    מחירו של ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר עומד על 95 אלף ש”ח לגרסה הרגילה ו-105 אלף ש”ח לגרסת ה-R, כאשר עבור גרסת הראלי הייחודית תדרשו לשלם סכום עסיסי של 155 אלף ש”ח.

    דגם האדוונצ’ר הבכיר של ק.ט.מ הוא ה-1290 סופר אדוונצ’ר וכשמו כן הוא – אדוונצ’ר גדול, חזק וסופר מאובזר עבור המטיילים למרחקים ארוכים גם בשטח. הדור החדש והשלישי במספר של 1290 סופר אדוונצ’ר נחשף בתחילת השנה כשהוא כולל עיצוב מעודכן, שלדה מחוזקת וקלה יותר, עוד אלקטרוניקה. כמובן שגם המנוע הוי-טווין בנפח 1301 סמ”ק  הותאם לתקינת יורו 5, אך למרות לא מעט שינויים טכניים הנתונים היבשים נותרו דומים: 160 כ”ס ו-14 קג”מ בשרניים.

    ק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ’ר משווק בשתי גרסאות. גרסת ה-S בעלת חישוק קדמי 19 בעלת אופי תיורי יותר מצוידת במתלים סמי אקטיביים, ארבעה תכניות רכיבה לבחירת הרוכב והחידוש המעניין ביותר: מערכת בקרת שיוט אדפטיבית מבוססת רדאר שפותחה בשיתוף בוש ומסוגלת לשמור על מרחק ומהירות קבועים מהרכב שמלפנים.
    גרסת ה-R בעלת אוריינטציית שטח מובהקת יותר ומגיעה עם חישוקי שפיצים בקוטר 21 אינטש מלפנים ו-18 אינטש מאחור עטויים צמיגים בעלי פרופיל קרבי, מתלי WP EXPLORE בעלי מהלך ארוך עם כיוונונים מלאים ידנית, מצב רכיבה מותאם לרכיבה בשטח וצביעה ייחודית לגרסה זו.
    מחירו של ק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ’ר בגרסת S עומד על כ-125 אלף ש”ח אילו מחיר גרסת ה-R הוא כ-160 אלף ש”ח. רשמים מרכיבת המבחן, בקרוב.

    The post משפחה כתומה: ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר ו-1290 סופר אדוונצ’ר הושקו בישראל first appeared on TheDoo.

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    משפחה כתומה: ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר ו-1290 סופר אדוונצ’ר הושקו בישראל

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.