• Ad
  • מרצדס תציג בתערוכת פריז רכב פנאי חשמלי

    יצרנית היוקרה הגרמנית מיישרת מבט לטסלה ותשיק בסתיו קונספט מבושל היטב לג'יפון חשמלי שיבשר על ליין חדש של רכבים נטולי פליטות מזהמים
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    09809899ארבע שנים אחרי שטסלה השיקה את המודל S שחשמלה את סגמנט היוקרה וכשנה אחרי שהמודל X, רכב הפנאי של המותג עם דלתות השחף, החל לנגוס ברווחים העצומים שיצרניות הפרימיום הותיקות נהנות מהם ממכירת רכבי פנאי מסוגננים, מרצדס תשיק בתערוכת פריז בסתיו הקרוב קונספט קרוב לייצור של רכב פנאי חשמלי מלא.

    מגזין הרכב הבריטי "אוטוקאר" מדווח על פי מקורות ביצרנית הגרמניה כי עיצוב הקונספט כבר הושלם והוא נמצא בימים אלה בשלבי ייצור מתקדמים.
    על פי אותם מקורות, בעיצוב הקונספט ובתכנונו מושקעים משאבים גדולים במיוחד מעל לנהוג ברכבי תצוגה והוא כולל ירידה לפרטים בקבינה ובמראה החיצוני, זאת משום שמדובר בדגם האמור להציג את הפריסה ואת המימדים ולחשוף את הבשורה הטכנולוגית של ליין דגמים חדש וחשמלי לחלוטין של יצרנית היוקרה הגרמנית.

    "יצרנו מראה חדש לגמרי שלוקח בחשבון את המאפיינים הייחודיים של כלי רכב חשמליים", דיווחו אותם מקורות.
    בשלב זה אין יותר מדי פרטים נוספים באשר למפרט או לעיצוב אך ידוע כי היצרנית לא מתכוונת להתפשר על טווח של פחות מ-450 קילומטרים בין טעינות וכי מרצדס מפתחת פלטפורמה מודולרית ייחודית לרכבים חשמליים.

    9890000
    656565665רכב הפנאי החשמלי, שאמור להיות ראשון בסדרה של רכבים נטולי פליטות מזהמים של מרצדס, צפוי להגיע לייצור סדרתי לקראת שנת המודל 2019.
    ככל הנראה, כחלק מהכנת הקרקע למהפך החשמלי של היצרנית שמייסדיה היו הראשונים לשלב מנועי בעירה פנימית קומפקטיים בכלי רכב בשלהי המאה ה-18, מנהל השיווק של היצרנית רמז לאחרונה כי מרצדס, השולטת בימים אלא במסלולי הפורמולה 1, תצטרף בקרוב כספונסרית דומיננטית גם לסבב מרוצי הפורמולה E לרכבי סינגל סיטר חשמליים.

    עוד ב-TheCar:
    טויוטה מכריזה בזאת על מות המכונית החשמלית
    סוף עידן המכונית שאנחנו מכירים
    אישור חצי רשמי: טסלה מפתחת מכונית ספורט קיצונית

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.