• Ad
  • עם מחיר של 94,000 שקלים לגרסה האוטומטית תנסה סוזוקי להציב את באלנו החדשה מול משפחתיות קטנות במקום מול קטגוריית הסופר-מיני שאליה היא שייכת
    אוהבים את הכתבה? שתפו אותה עם חברים, בעמוד שלכם ובקהילות שבהן אתם פעילים

    חברת מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי לישראל, השיקה היום (ד') את מכונית הסופר מיני החדשה של החברה, 'באלנו', אשר הוצגה באירופה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר שעבר.

     

    סוזוקי באלנו 2016 - 005

     

    באלנו החדשה, בשונה מן המכונית שנמכרה בארץ בשנות הדגם 1997-2002, היא מכונית האצ'בק עם בסיס גלגלים באורך של 252 ס"מ, מה שאומר שהיא מתחרה ישירה במכוניות סופר מיני כמו טויוטה יאריס ומאזדה 2.

    למרות זאת, אנשי סוזוקי דווקא מעדיפים להתייחס לבאלנו כאל מכונית שלא תחליף את הסופר מיני הנוכחית שלהם – 'סוויפט' (שתוחלף בשנה הבאה), אלא תמוצב מעליה, ולכן לדעתם היא מתחרה על פלח השוק של "מכוניות משפחתיות קומפקטיות”.

    בישראל תשווק באלנו עם מנוע אטמוספירי קונבנציונלי, ארבעה צילינדרי, בנפח 1.2 ליטרים אשר מספק 90 כ"ס ומחובר לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. זהו מנוע חדש של סוזוקי, ואילו תיבת ההילוכים משמשת גם את ה'קרוסאובר'.

    המפרט המלא של סוזוקי באלנו החדשה בקטלוג TheCar

    מחיר ההשקה של באלנו בישראל הוא 94,000 ש"ח, מה שממצב אותה באמצע הדרך בין מחירי הסופרמיני האירופיות הפחות יקרות כמו פיג'ו 208 וסיאט איביזה האוטומטיות לבין מחיריהן של היפניות שמובילות את המכירות בסגמנט.

    צבי נטע, מנכ"ל מכשירי תנועה, אמר שסוזוקי מציעה את המחיר הטוב ביותר בכל אחת מקבוצות הייחוס שבה היא מתמודדת, וכך גם עם באלנולדבריו, ההחלטה של החברה לתאר את המכונית כמשפחתית ולא כ"סופר מיני" נובעת מכך שהקהל הישראלי לא יודע להבחין בין כל ההגדרות שמקובלות בתעשיית הרכב אבל מבין את המושג "משפחתי".

    אורן אוחנה, מנכ"ל חטיבת סוזוקי בישראל, אומר שהחברה התאמצה לאבזר את המכונית ברמת אבזור גבוהה מאד, ועם מחיר של 93,990 אלף שקלים לגרסה האוטומטית זאת תהיה מכונית אטרקטיבית מאד ללקוחות פרטיים.

    במהלך ההשקה תוענק לרוכשים "הטבת השקה" בדמות מערכת מולטימדיה עם 'וויז' מובנה, בשווי של כ-5,000 ש"ח.

    לדבריו, עד לסוף השנה מתכננת סוזוקי למסור 2,500 מכוניות ובשנה מלאה צפי המכירות הוא 6,000 יחידות. עוד אמר אוחנה שקמפיין הפרסום של באלנו, שיעלה מיד לאחר שבועות, מבוסס על סקר דעת קהל שביצעה החברה ולפיו "ישראלים אוהבים באלנו".

    באלנו מיובאת לישראל בשלב זה בגרסה שלא כוללת בלימה אוטונומית, כלומר גרסה שקיבלה רק 3 כוכבים במבחני הריסוק של פרויקט EuroNCAP. לדברי צבי נטע, בתחילת השנה הבאה תיובא לישראל גם הגרסה שמצוידת בבלימת חרום אוטונומית וקיבלה 4 כוכבים מתוך 5 במבחני הריסוק של פרויקט זה.

    סוזוקי באלנו 2016 - 003

  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad
  • Ad

    סוזוקי משיקה את באלנו

    רשמנו לפנינו את ההתעניינות בדגם זה, ובקרוב נפיק מבחן. השאירו לנו את פרטיכם ונשלח אליכם את המבחן כאשר נפרסם אותו. 

    אם תרצו בינתיים לבחון דגם זה בעצמכם – נא מלאו את הטופס הבא:

    הזמנת נסיעת מבחן ברכב חשמלי

     

    אני, בעל/ת רישיון נהיגה מתאים, מבקש/ת בזאת מצוות TheCar לתאם עבורי נסיעת מבחן ברכב חשמלי.